Kraków Event+Business Meetup nowa inicjatywa w Krakowie

przez Think MICE

Rozwój krakowskiego rynku usług związanych z organizacją wydarzeń – to główny cel, który przyświeca Kraków Event+Business Meetup (KEBM). Pierwsze spotkanie w ramach nowej inicjatywy odbędzie się 21 lutego br. 

Dzięki otwartej współpracy branżowej, do udziału w rozmowach możliwe stało się zaproszenie klientów, z którymi organizatorzy wydarzeń liczą na otwarty dialog. Adresatami spotkań KEBM są osoby, które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę z zakresu wykorzystania eventu, jako narzędzia do realizacji biznesowych celów oraz planów w różnych obszarach działania firm czy instytucji. Zaproszeni są m.in. reprezentanci działów HR, marketingu, sprzedaży, zakupów, a także wszystkie inne osoby, które w swojej pracy mierzą się z tematem eventu.

Spotkania KEBM mają stać się dobrą okazją do rozmów o evencie, jego mocy i znaczeniu. Pierwsze z nich stanowić będzie wstęp do coraz bardziej specjalistycznych tematów kolejnych siedmiu zaplanowanych meetupów. Prelegenci, którymi będą zarówno eventowcy jak i klienci, przedstawią case studies związane z wykorzystaniem wydarzeń w działaniach HR, budowaniu relacji biznesowych i inwestorskich, a także do sprzedaży innowacyjnych produktów. Jak mówią organizatorzy KEBM chodzi nie tylko o otwartą dyskusję między światem branży eventowej, a światem biznesu, ale przede wszystkim o to, by wysłuchać siebie nawzajem, spolaryzować opinie i wyciągnąć konkretne wnioski, które przysłużą się wszystkim, przynosząc wymierne korzyści dla obu stron. 

Za każdym razem spotkania KEBM będą gościć innej lokalizacji eventowej w Krakowie, dzięki czemu ich uczestnicy zyskają możliwość lepszego poznania eventowej mapy Krakowa i odkryją nowe, ciekawe miejsca. Pierwsze z nich – 21 lutego – odbędzie się w Restauracji „Nadwiślańska” (wstęp bezpłatny). 

Wśród inicjatorów projektu są m.in. Katarzyna Marciszyn (Expo Kraków), Małgorzata Machynia (FSWO), Krzysztof Paradowski (Concept Music Art), Dominik Górka (Grupa Manta). – Reprezentujemy różne specjalizacje i doświadczenia, które wnosimy do tego projektu. Wierzymy, że zainspirujemy klientów nowymi rozwiązaniami, a także damy im możliwość dyskusji na wszelkie tematy, o których nieoficjalnie chcieliby porozmawiać z eventowcami – mówią organizatorzy.

Patronami merytorycznymi wydarzenia są Klub Agencji Eventowych SAR i Stowarzyszenie Branży Eventowej. THINK MICE objął inicjatywę KEBM patronatem medialnym. 

Więcej szczegółów: https://www.facebook.com/krakoweventbusiness/

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK

Leave your comments

Comments

  • No comments found