Znamy program Meetings Week Poland 2019

przez Think MICE

Organizatorzy siódmej edycji Meetings Week Poland (MWP) przedstawili program merytorycznej części wydarzenia. W tym roku spotkanie odbywa się w nowej, trzydniowej formule, przez co konferencje i warsztaty będą prowadzone równolegle.

Całość otworzy spotkanie z cyklu Poland – Meetings Destinantion. Jego współorganizatorzy – Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP) i The Warsaw Voice poruszą temat wartości rynku kongresów, współpracy z partnerami oraz zmierzą się z wyzwaniami, jakie stawia sztuczna inteligencja i automatyzacja. Panele uzupełni warsztat „Jak napisać ofertę sponsorską?”, który poprowadzi Martyna Żak, specjalistka w dziedzinie fundraisingu i marketingu dla NGO.

Z kolei spotkanie przygotowywane przez Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) dotyczyć będzie międzynarodowej perspektywy rozwoju event marketingu i współpracy w branży. Nacisk zostanie położony na europejską wymianę doświadczeń (m.in. charakterystyka poszczególnych rynków, możliwości współpracy, styl komunikacji, różnice kulturowe, międzynarodowe konkursy branżowe, programy hosted buyers). Wśród zaproszonych gości pojawią się przedstawiciele świata MICE z Niemiec, Francji, Anglii, Czech i krajów skandynawskich.

Stowarzyszenia reprezentujące sektor incentive travel – Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT) i SITE Poland – będą gospodarzem konferencji Incentive Travel Day. Jej gościem specjalnym będzie Victor Borsuk – podróżnik, influencer, kitesurfer, siedmiokrotny mistrz Polski w kitesurfingu oraz wielokrotny zwycięzca Pucharów Azji i Europy, który opowie o tym, jak dobrze przygotować się do organizacji wyjazdu incentive z elementami sportowymi. Oprócz tego pojawią się tematy związane ze skutecznym wykorzystaniem mediów społecznościowych (jak używać kanałów w social mediach, aby działania oparte o dobrze zdefiniowaną strategię, budżetowanie i odpowiednio dobrane narzędzia, realizowały zakładane cele i były efektywne kosztowo) czy organizacją wyjazdów o tematyce kulinarnej i enologicznej.

Na tegorocznym Forum Obiektów (organizowanym przez MPI Poland Chapter i Z-Factor) mowa będzie o wykorzystaniu danych do podejmowania świadomych decyzji biznesowych. Organizatorzy spotkania zaznaczają, iż w erze, gdzie jesteśmy zasypywani tonami przeróżnych cyfr i informacji, ciężko zdecydować, co analizować, a czego nie. Eksperci branży, zarówno ze strony obiektów, jak i dostawcy analiz, wskażą uczestnikom rozsądną ścieżkę. Do dyskusji zaproszeni zostali również przedstawiciele lokalnych convention bureaux. Wspólnie będą poszukiwać odpowiedzi na pytania, czy i jakie dane potrzebne są organizacjom odpowiedzialnym za promocję destynacji, czy zadaniem biur convention jest jedynie dostarczanie informacji przedsiębiorcom oraz jakie decyzje podejmowane są przez polskie DMO w oparciu o analizę cyfr. 

W ramach MWP po raz kolejny zostanie też zorganizowane IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum (Szkoła Gówna Turystyki i Rekreacji w Warszawie). Program konferencji (skierowanej do studentów) oparty będzie na całodziennych warsztatach prowadzonych przez profesjonalistów z dziedziny turystyki biznesowej z całego świata. Podczas tegorocznej edycji MWP, Poland Convention Bureau POT, oprócz spotkania działających w Polsce convention bureaux, zaplanowało również fam trip połączony z warsztatami dla planistów, reprezentujących rynki Skandynawii i Beneluksu. Finałowym eventem trzydniowego cyklu spotkań będzie finał konkursu MP Power Awards® (organizator MeetingPlanner.pl). – Różnorodna tematyka MWP z jednej strony pokazuje, jak ogromną i zróżnicowaną stanowimy branżę, z drugiej strony, mamy nadzieję, że każdy, niezależnie od specjalizacji w przemyśle spotkań, znajdzie w programie to, co pomoże rozwijać biznes i swoje kompetencje – powiedział Sebastian Słoniewski, prezes zarządu SOIT, które koordynuje MWP 2019.

MWP odbędzie się w dniach 20 – 22 marca w MsMermaid w Warszawie.

MEETINGS WEEK POLAND 2019 – skrócony program:
•    Poland – Meetings Destination: Trendy i wyzwania dla rynku kongresów w Polsce, (20 marca, środa, organizator: SKKP i The Warsaw Voice)
•    Europejska wymiana doświadczeń w branży eventowej „Share & exchange how to make the best of european events”, (21 marca, czwartek, organizator: SBE)
•    Incentive Travel Day, (21 marca, czwartek, organizator: SOIT i SITE Poland)
•    Wydarzenie Poland Convention Bureau POT – spotkanie convention bureaux oraz warsztaty z uczestnikami fam tripu Poland – Smart move, (21 marca, czwartek, organizator: PCB POT)
•    Forum Obiektów: Hotel Data Conference, (22 marca, piątek, organizatorzy: MPI Poland Chapter i Z-Factor)
•    IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum, (22 marca, piątek, organizator: Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie)
•    Gala konkursu MP Power Awards® (22 marca, piątek, organizator: MeetingPlanner.pl)

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK




Leave your comments

Comments

  • No comments found