Spotkanie Warszawskiego Klubu Ambasadora Kongresów podczas FBE 2019

przez Think MICE

Warszawska Organizacja Turystyczna zaprasza do uczestnictwa w spotkaniu Warszawskiego Klubu Ambasadora Kongresów. Konferencja poświęcona zostanie tematyce pozyskiwania wydarzeń do Warszawy oraz rozwojowi naukowemu i gospodarczemu stolicy. Odbędzie się 23 stycznia br. w Expo XXI Warszawa (podczas Forum Branży Eventowej).

Jak zapowiadają organizatorzy spotkanie będzie podzielone na dwie części. W pierwszej („Rozwój gospodarczy i naukowy Warszawy – wykorzystanie synergii ze światem nauki”) zaplanowano rozmowy z Michałem Olszewskim, zastępcą Prezydenta Warszawy i przedstawicielami Biura Rozwoju Gospodarczego UM Warszawy. Dotyczyć będą planów rozwoju gospodarczego stolicy w kontekście współpracy świata nauki, biznesu i administracji publicznej.

 Drugą częścią będzie seminarium na temat skutecznego pozyskiwania międzynarodowych kongresów, które są narzędziem transferu wiedzy i internacjonalizacji lokalnych przedsiębiorców. W części seminaryjnej udział wezmą obecni Ambasadorzy Kongresów Polskich jak i praktycy, związany od wielu lat z branżą spotkań, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami na podstawie wybranych studiów przypadków. W dyskusjach wezmą udział Mark Krawczynski z Rotary International, prof. Józef Modelski z Politechniki Warszawskiej, Janusz Samel z Biura Sportu i Rekreacji UM Warszawa, Anna Górska, prezes Oddziału Europy Centralnej ICCA w latach 2012-2018 oraz Paweł Rozen z Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Tematy, które będą przez nich omawiane to:

1. Polska i Warszawa – potencjał promocyjny destynacji w ubieganiu się o wydarzenia
2. Współpraca z samorządem przy tworzeniu konkurencyjnej oferty miasta dla wydarzeń
3. Międzynarodowa promocja kandydatury miasta i uczelni
4. Jak wykorzystać relacje z zagranicznymi partnerami do przygotowania dobrej kandydatury miasta i uczelni
5. Konkurs destynacji i przygotowanie oferty kongresowej

Druga cześć seminarium będzie dotyczyła współpracy z Profesjonalnym Organizatorem Kongresów. Wystąpią Andrzej Hulewicz, wiceprezes zarządu Mazurkas DMC Poland oraz Zbigniew Kowal, prezes zarządu Global Congress. Tematy ich prezentacji, również oparte na wybranych studiach przypadku to „Korzyści wynikające ze zlecania złożonej usługi, jaką jest organizacja kongresu” oraz „Kosztorysowanie kongresu: minimalizowanie ryzyka finansowego i maksymalizacja przychodu”. Dodatkowo Piotr Wiklak, specjalista ds. sprzedaży w Polskich Liniach Lotniczych LOT opowie o współpracy z LOT przy tworzeniu oferty kongresowej. Spotkanie zamkną dwa panele dyskusyjne z przedstawicielami obiektów konferencyjnych oraz hoteli, pt. „Jak wybrać i jak współpracować z obiektem przy organizacji wydarzeń”.

Konferencję moderować będą Mateusz Czerwiński, wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej oraz Katarzyna Cioch, wykładowca w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK

 

 

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found