Agencja Plej przygotowuje strefę sieci PLAY podczas finału WOŚP

przez Think MICE

Agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot jest współtwórcą kampanii PLAY w trakcie tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Eventowa część agencji przygotowuje i koordynuje działającą przez 2 dni strefę PLAY przy Pałacu Kultury i Nauki.

Plej odpowiada także za strategię komunikacji i kampanię digitalową komunikującą WOŚP oraz - wraz z OTO Film - za produkcję charytatywnego live stream’u

Transmisja internetowa PLAY LIVE SHOW rozpocznie się 13 stycznia o godzinie 14 i potrwa do 19. Program można oglądać na stronie https://playdlawosp.pl/ i na kanale YouTube PLAY Polska. Dlaczego warto tam zajrzeć? Po pierwsze dlatego, że liczba wyświetleń live stream’u przekłada się na pieniądze przekazane przez PLAY dla WOŚP. Po drugie, dlatego, że marka PLAY i zaprzyjaźnione z nią gwiazdy TV i Internetu zaplanowały mnóstwo niespodzianek, prezentów, wywiadów, konkursów i aukcji. Człowiek Warga, Paulina Mikuła, Łukasz Jakóbiak i wielu innych gości przygotowuje niespodzianki do licytacji.

Nie zabraknie połączeń na żywo ze strefą PLAY pod Pałacem Kultury i Nauki, w której także, jak co roku pojawią się gwiazdy. Będzie też kultowy ogromny diabelski młyn. Za strefę PLAY pod Pałacem Kultury
i Nauki odpowiada agencja Plej. Do strefy zapraszamy 12 i 13 stycznia od 12.00 do 20.30.

oprac. ŁK

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found