Fot. Materiały prasowe

Young Creatives Integrated Comepetition ogłoszono zwycięzców 

przez Think MICE

Tegoroczny finał międzynarodowego konkursu Young Creatives Integrated Competition po raz pierwszy odbył się w Polsce. Nagrodę główną w konkursie zdobyli Thomas Jørgensen Parastatidis oraz Magnus Mynderup-Bjørnshave reprezentujący agencję Robert Boisen & Like-Minded z Danii.

Srebrny medal otrzymali Anton Stolpovskii i Anastasiia Kashina, rosyjski zespół reprezentujący dwie agencje – Fury oraz WNM.digital. Brąz powędrował do Pierpaolo Bivio i Andrea Raia, którzy startowali z ramienia DDB oraz Publicis z Włoch. 

Inicjatywa Young Creatives Integrated Competition od 10 lat jest okazją dla młodych talentów z branży reklamowej, do zaprezentowania swoich umiejętności. W tym roku finał rywalizacji odbył się w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie. 

Partnerem konkursu był Greenpeace. Zadanie konkursowe oparto na raporcie udostępnionym publicznie 8 października br. przez ONZ, w którym Międzyrządowy Zespół ds. Zmian Klimatu (IPCC) ujawnił niedostateczność działania Europy w sprawie zmian klimatu oraz poinformował o jego głównym powodzie – węglu. Uczestnicy musieli zmierzyć się z problemem przetłumaczenia i zinterpretowania raportu w taki sposób, aby skutecznie wpływał on na społeczeństwo. Stworzona przez nich idea miała prowadzić do podjęcia realnych działań, w tym podpisania petycji, dzięki której mamy szansę zmienić regulacje dotyczące polityki energetycznej węgla. Brief do zadania przygotowała Joanna Uniwersal z Ogilvy.

Young Creatives Integrated Competition jest konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej, którzy nie ukończyli 31 lat. Organizatorami wydarzenia są Eurobest, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i KTR. Prace oceniało jury pod przewodnictwem Macieja Twardowskiego, executive creative directora z Ogilvy. Zgłoszone prace dostępne na stronie www.eurobest.com

Źródło: materiały prasowe, oprac. ŁK

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found