Fot. THINK MICE

Zakończyła się kolejna edycja TT Warsaw 

przez Think MICE

Podczas targów TT Warsaw w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie swoje oferty zaprezentowało blisko 500 wystawców z 53 krajów. Impreza uważana jest za jedno z najważniejszych wydarzeń gromadzących przedstawicieli branży turystycznej w Polsce. 

Podczas tegorocznej edycji targów największe stoisko zaprezentowały Włochy – kraj partnerski imprezy. Można było spróbować na nim włoskich specjałów, kawy oraz spotkać ciekawe osoby. Na konferencji prasowej regionu Emilia Romania pojawili się m.in. wybitni sportowcy, którzy teraz pełnią role ambasadorów turystyki aktywnej – Alberto Tomba zapraszał na stoki narciarskie, a Davide Cassani na rowerowe wyprawy. 

Liczne atrakcje zachęcały też do odwiedzenia stoisk Egiptu, Tunezji i Turcji – destynacji powracających do łask turystów z Polski. Nie pozostawały w tyle cieszące się niezmiennym zainteresowaniem Grecja, Bułgaria i Chorwacja oraz coraz popularniejsze Maroko, Albania i Gruzja. Poza tym przybyłych gości wabiły też egzotyczne prezentacje Sri Lanki, Tajlandii, Madagaskaru czy Dominikany. Z kolei Mołdawia, Słowacja i Rumunia kusiły możliwością smakowania wyśmienitych win. Palestyna zorganizowała konkurs, w którym główną nagrodą był kilkudniowy przelot i pobyt dla dwóch osób w tym regionie. 

Konkursów nie brakowało również na stoisku Polskiej Organizacji Turystycznej. Lokalna Organizacja Turystyczna z Torunia uczyła, jak wypiekać pierniki, Mazowsze pokazywało, że tuż obok Warszawy też można znaleźć liczne atrakcje, lubelskie zapraszało na regionalne specjały i zachęcało do odwiedzania gospodarstw agroturystycznych. W oczy bardzo wyraźnie rzucało się też stoisko Małopolski. Region reklamowały rozdawane czerwone korale, na miejscu degustować można było też wina z tego regionu. – Najważniejsze to wywołać uśmiech na twarzach tych, którzy chcą nas odwiedzić. Turystyka powinna przynosić radość, nie można jej traktować z namaszczeniem i powagą – powiedziała Karolina Jawor, specjalistka ds. event marketingu w Małopolskiej Organizacji Turystycznej.

  • IMG_6664
  • IMG_6665
  • IMG_6668
  • IMG_6670
  • IMG_6689
  • IMG_6698
  • IMG_6714
  • IMG_6718
  • IMG_6724
  • IMG_6739
  • IMG_6740
  • IMG_6743
  • IMG_6746
  • IMG_6751

Simple Image Gallery Extended

Targom TT Warsaw towarzyszyły spotkania ze znanymi podróżnikami. Najwięcej osób przybyło na rozmowę z Janem Melą, który jest dowodem triumfu pasji i zaangażowania nad ludzką słabością. – Najbardziej cieszy mnie, gdy otrzymuję wiadomości, że moja historia i działania zainspirowały innych do podjęcia podobnych wyzwań – powiedział Jan Mela. Podczas imprezy wręczono też kilka nagród. Kryształowy Globus – nagroda Fair Play Turystyki Polskiej trafiła do Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej, nagroda Homo Turisticus za najbardziej profesjonalne stoisko została przyznana Włochom. Drugie miejsce w tym konkursie zajął Izrael, a trzecie Małopolska. Laureatami nowego konkursu „AcTTive”, promującego turystykę aktywną, zostali Logos Travel Marek Śliwka i Mołdawia, a wyróżnienia trafiły do Czech i Mazowsza. Tym razem Grand Prix za całokształt współpracy odebrali dr Robert Andrzejczyk – prezes Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Giovanni Bastianelli – dyrektor generalny Narodowej Agencji Turystyki Włoskiej (ENIT). Za swoje dokonania z rąk Ministra Sportu i Turystyki Witolda Bańki srebrny krzyż zasługi odebrała Urszula Potęga, prezes MT Targi Polska. 

Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw odbywały się w dniach 22-24 listopada. Ich przyszłoroczną edycję zaplanowano na 21-23 listopada, również w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Partnerem imprezy będzie biuro podróży Itaka.

Źródło: materiały prasowe, oprac. ŁK

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found