Fot: M.Czech

Agencja Brave po raz kolejny dla H&M

przez Think MICE

W industrialnych wnętrach hali MZA na warszawskim Marymoncie odbyła się premiera ekskluzywnej kolekcji MOSCHINO [tv] H&M. Producentem wydarzenia była agencja BRAVE.

Z okazji eventu (5 listopada br.) hala MZA zmieniła się w wielkie muzyczne studio telewizyjne nawiązujące do kultowego w latach dziewięćdziesiątych programu MTV Total Request Live. Było charakterystyczne „śnieżenie” telewizora i pasy kontrolne „no signal”, ogromna ściana złożona z ponad 100 oldschoolowych telewizorów wyświetlających reklamy oraz bajki Disney’a (motyw pojawiający się w samej kolekcji), złote boom boxy jako bary i gif-budka w kształcie gigantycznego telewizora. Od samego wejścia, w kształcie kaset magnetofonowych, goście mieli poczucie powrotu do przeszłości. Mix największych przebojów pop serwował gościom kolektyw dj’ski Flirtnini. Punktami kulminacyjnymi wieczoru był występ Rosalie oraz zakupy w otwartym tylko na ten wieczór 400-metrowym pop-up store z najnowszą kolekcją MOSCHINO [tv] H&M. – Premiera ekskluzywnych kolekcji H&M to zawsze wielkie wydarzenie, które wymaga od agencji realizacji na najwyższym poziomie. Skala, ograniczony czas i ilość elementów to ogromne wyznanie produkcyjne. H&M to wymagający klient, dlatego tym bardziej jesteśmy dumni, że po raz kolejny powierzono mam produkcję tej imprezy – powiedział Tomasz Dworak, dyrektor zarządzający w agencji Brave.

Brave odpowiadała za całościową produkcję wydarzenia. To druga, po zeszłorocznej kolekcji ERDEM, premiera jaką ta agencja zrealizowała dla H&M.

  • BRAVE_HM-MOSCHINO_fot.-M.Czech_10
  • BRAVE_HM-MOSCHINO_fot.-M.Czech_12
  • BRAVE_HM-MOSCHINO_fot.-M.Czech_15
  • BRAVE_HM-MOSCHINO_fot.-M.Czech_3
  • BRAVE_HM-MOSCHINO_fot.-M.Czech_5
  • BRAVE_HM-MOSCHINO_fot

Simple Image Gallery Extended

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK
Fot. M.Czech