
Grupa MANTA zrealizowała Microsoft #ONE 2018
- przez Think MICE
Grupa MANTA była odpowiedzialna za organizację Microsoft #ONE – największego wydarzenia partnerskiego i wewnętrznego firmy Microsoft w Polsce. Trzydniowa impreza odbyła się w październiku w Vienna House Hotel Andel's w Łodzi. Wzięło w niej udział ponad 800 osób.
Microsoft #ONE jest nowym konceptem wydarzenia łączącym Microsoft Partner Strategy Conference, którą Grupa MANTA produkuje dla Microsoft od 2012 r., z inspirującym Company Meeting. Całość została zaprojektowana tak, by wspierać równocześnie rozwiązania, markę i relacje. To nowa formuła, która pozwala na jednym evencie spotkać się dwóm grupom uczestników – partnerom biznesowym i pracownikom firmy Microsoft.
Prezentacji nowych rozwiązań służyły sesje keynote i rozbudowany program sesji równoległych, dopasowanych tematycznie do potrzeb uczestników. Networking zapewniała duża strefa expo, w której obecnych było kilkudziesięciu wystawców. Rozwijać nawiązane relacje pomagały dodatkowe, mniej formalne imprezy wieczorne. – Rezultatem jest kompletne narzędzie komunikacji live, łączące markę i rozwiązania Microsoft z rynkiem. I innowacyjny event, inspirujący całą społeczność Microsoft – mówi Dominik Górka, dyrektor kreatywny Grupy MANTA.
W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 800 osób. Grupa MANTA prowadziła rejestrację uczestników i obsługę finansową ponad 160 uczestniczących w wydarzeniu firm. Wyprodukowała też całość części merytorycznej, kilkadziesiąt stoisk wystawców w strefie expo i dwa wieczory w zewnętrznych lokalizacjach z obecnością gwiazd. – Najważniejsze, że razem z Microsoft możemy współtworzyć równocześnie program, model finansowania i rozwój kolejnych edycji. W tym projekcie zaangażowanie Microsoft to więcej niż zaangażowanie klienta, a my możemy być więcej niż agencją. Rezultat jest wyjątkowy – powiedział Szymon Pasaj, dyrektor produkcji Grupy Manta. – #ONE to nie tylko szansa na spotkanie najważniejszych osób w branży IT oraz zespołu Microsoft, ale również wypróbowanie nowoczesnych technologii i trendów w organizacji tak dużych wydarzeń – dodaje Wojciech Życzyński, senior business manager Microsoft.
Microsoft i Grupa MANTA rozpoczęły już pracę nad kolejną edycją #ONE, zaplanowaną w przyszłym roku.
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK