
Business Events – nowa książka Roba Davidsona
- przez Think MICE
Business Events – taki tytuł nosi najnowsza książka Roba Davidsona. Jak mówi autor jego publikacja jest dogłębną analizą rynku branży spotkań, która po raz pierwszy łączy wszystkie główne sektory MICE, ale też inne segmenty rynku z nią związane. Nie mniej ważne, lecz do tej pory często pomijane.
Rob Davidson działa w branży MICE praktycznie od zawsze. Przez wiele lat pracował jako wykładowca na londyńskich uczelniach, na swoim koncie ma już kilka książek poświęconych turystyce biznesowej. Obecnie jest dyrektorem zarządzającym w założonej przez siebie firmie doradczo-szkoleniowej MICE Knowledge, to także bloger magazynu THINK MICE. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z organizacją konferencji, wyjazdów incentive i podróży służbowych.
W liczącej 500 stron książce Business Events oprócz rozdziałów poświęconych spotkaniom korporacyjnym, wyjazdom incentive, konferencjom i kongresom stowarzyszeniowym znalazły się również rozdziały dedykowane m.in. wydarzeniom politycznym, ceremoniom rozdania nagród oraz zyskującemu na popularności segmentowi SMERF (z ang. social, military, education, religious, fraternal) czyli imprezom społecznym, wojskowym, edukacyjnym, religijnym i zlecanym przez różnego rodzaju grupy interesu. Każdy z nich szczegółowo bada i opisuje specyfikę poszczególnych spotkań, czytelnicy znajdą w nich też porady ekspertów na temat tego, w jaki sposób takie eventy powinny być planowane i organizowane, aby spełniły cele przyświecające ich zleceniodawcom. Całość uzupełniona została przykładami realizacji z całego świata, opatrzonymi komentarzami event managerów. W Business Events nie zabrakło też rozdziałów m.in. o roli convention bureaux, zrównoważonym rozwoju, nowych technologiach, etyce czy branżowej edukacji. – Pod wieloma względami ta książka jest moim darem dla branży, której poświęciłem ponad 20 lat swojego życia. Opiera się na mojej własnej wiedzy, ale także na doświadczeniach wielu szanowanych profesjonalistów działających w różnych sektorach MICE. Nie powstałaby gdyby nie ich cenne wskazówki i wsparcie. To lektura idealna dla osób poszukujących świeżego spojrzenia na branżę spotkań, chcących zyskać szeroki obraz wszystkich możliwości planowania wydarzeń biznesowych, które pozwolą na osiągnięcie zakładanych celów w zrównoważony, etyczny sposób, przy wykorzystaniu najnowszych osiągnięć współczesnej techniki. Przeprowadzenie badań i pisanie Business Events było dla mnie czystą przyjemnością. Mam nadzieję że dla osób, które będą czytać tę książkę będzie to równie fascynujące zajęcie – powiedział Rob Davidson.
Wszystkie osoby, które chciałyby zamówić nową książkę Roba Davidsona mogą złożyć zamówienie pod adresem https://www.routledge.com/Business-Events/Davidson/p/book/9781138735767 Cena: 31 GBP.
Źródło: Rob Davidson, oprac. MK