Znamy wyniki Young Creatives Eurobest 2018

przez Think MICE

Poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. W tym roku uczestnicy startowali w dwóch kategoriach: Young Creatives Integrated oraz Young Planners.

W kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobył zespół: Tomasz Lewandowski i Michał Korejba reprezentujący Allegro Agency. W tym roku przyznano również nagrodę specjalną, która jest gwarancją partnera konkursu (Union Investment) na realizację kampanii. Otrzymały ją Dorota Piekarska oraz Joanna Wagner z Leo Burnett.

Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat. Zadaniem konkursowym było przygotowanie pomysłu na kampanię zintegrowaną produktów zabezpieczenia emerytalnego IKZE dla Union Investment, która przekona do myślenia perspektywicznego i odkładania środków na przyszłość. Prace oceniało jury pod przewodnictwem Mariusza Pitury, dyrektora kreatywnego Walk Creatives w składzie: Barbara Niedziela (2012 Agency), Justyna Sztegreber (Outrage), Bartłomiej Walczuk (180heartbeats + JUNG V.MATT), Łukasz Turkowski (Gameset), Wojciech Krosnowski (GONG) i Danuta Musiał (Union Investment).

W ramach kategorii Young Planners uczestnicy mieli za zadanie opracowanie projektu strategii oraz zaplanowanie kampanii dla produktu OneBlade marki Philips. Najlepsza okazała się propozycja autorstwa Alberta Stęcika oraz Tomasza Świstunia startujących z ramienia agencji Dziadek do orzechów oraz K2 Media. Nominacje otrzymały zespoły: Kaja Sikorska i Weronika Szwajda z Saatchi & Saatchi, Paulina Olszak i Marek Lipiński reprezentujący K2 oraz Mateusz Garbarczyk i Adam Kręgielewski z Group One Media.

Kategoria Young Planners jest dedykowana strategom, plannerom i reasercherom z agencji reklamowych, agencji PR i  domów mediowych, którzy nie ukończyli 31 lat. Tegoroczne prace oceniało jury pod przewodnictwem Elżbiety Twardowskiej, strategy director w agencji Ogilvy w składzie: Aleksandra Jaworska-Surma (Team Tank), Elżbieta Kulawik (Wedel), Dawid Kaźmierczak (McCann) oraz Jakub Zieliński (MullenLowe MediaHub).

W nagrodę zwycięzcy wyjadą na The ADCE European Creativity Festival odbywający się w dniach 9 – 10 listopada w Barcelonie. Ponadto, najlepszy zespół w kategorii Integrated weźmie udział w międzynarodowych finałach Young Creatives Integrated Competition.

Wyniki ogłoszono 30 października. Organizatorami konkursu są Eurobest, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i KTR.

Źródło: informacje prasowe, oprac. MK

Leave your comments

Comments

  • No comments found