Weco Travel uruchamia nowe subbrandy

przez Think MICE

Meetings & Incentives oraz Customer Care & Relations – to dwa nowe subbrandy uruchomione przez Weco-Travel. Ich wprowadzenie ma odzwierciedlać specjalności tej firmy oraz mocniej zakomunikować uniwersalność świadczonych przez nią usług.

Dla każdego z subbrandów zostały stworzone również nowe loga, co ma wzmocnić ich tożsamość oraz zapewnić lepszą rozpoznawalność wśród klientów i partnerów biznesowych. – W dzisiejszych zmiennych czasach bez wyrazistego oraz spójnego przekazu marki nawet najlepsze firmy giną w morzu konkurencji. Dla nas wizerunek firmy jest tym, co mówią o niej klienci, gdy nie ma nas w pobliżu. Dlatego zadbaliśmy o jasny i jednolity komunikat dotyczący oferty, który ułatwi zrozumienie charakteru naszej działalności – tłumaczy Grażyna Grot-Duziak, regional director Meetings & Incentives Dept Polska, Czechy, Węgry i Rumunia w Weco Travel. Wprowadzenie subbrandów nie oznacza że główna marka Weco-Travel „Enriching your travel management” przestaje istnieć. Zmiany mają na celu jedynie lepsze zakomunikowanie świadczonych przez tę firmę usług i usystematyzowanie jej oferty.

Wraz z powstaniem subbrandu Meetings & Incentives (dział organizacji spotkań, konferencji i wyjazdów incentive) podjęto także decyzję o większym rozwoju tego obszaru działalności w przychodach Weco-Travel oraz zwiększenie udziału w rynku. – W ostatnim czasie znacznie podwyższyliśmy nasze kompetencje poprzez dołączenie do zespołu profesjonalistów z dziedziny organizacji wyjazdów zimowych. Kolejnym naturalnym krokiem w rozwoju firmy będzie implementacja tych założeń w pozostałych biurach Weco-Travel w Europie – zapowiada Grażyna Grot-Duziak.

MK 

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found