Multi Communications ze statuetkami PRGN Awards

przez Think MICE

Podczas gali PRGN Awards 2018 w Bukareszcie, warszawska agencja Multi Communications została wyróżniona dwukrotnie. Statuetki z rąk stowarzyszenia Public Relations Global Network (PRGN) odebrali Mariusz i Barbara Pleban.

Na tegorocznej gali w Rumunii Multi Communications zdobyło jedną złotą i jedną srebrną nagrodę PRGN Awards 2018. Najwyższe wyróżnienia przypadło agencji za kampanię przeprowadzoną dla marki Menard, która zwyciężyła w kategorii Content Marketing & SEO. Srebrna statuetka została przyznana w kategorii Consumer Communications Services za projekt zrealizowany dla Skycop. Do tegorocznej edycji konkursu swoje projekty zgłosiło 51 partnerów agencyjnych z ponad 40 krajów.

Public Relations Global Network jest międzynarodową siecią niezależnych agencji public relations z ponad 25-letnim doświadczeniem. Podczas gali PRGN nagradzane są najlepsze kampanie komunikacyjne w plebiscycie Best Practice Awards. 



Agencja Multi Communications działa w Polsce od 1990 r. Jej specjalnością są obszary public relations, event management, content marketing oraz influencer marketing. Wśród aktualnych klientów firmy znajdują się m.in. Huawei, DB Schenker, Gedeon Richter, Payback, Veolia, Page Group, Action, Lornamead.

Źródło: materiały prasowe, oprac. TN

Leave your comments

Comments

  • No comments found