Fot. Materiały prasowe

SOIT na największym statku pasażerskim świata

przez Think MICE

We wrześniu br. firma Royal Caribbean zorganizowała dla członków Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOIT) fam trip na luksusowym statku Symphony of the Seas. Trasa biegła z Barcelony przez Majorkę, Marsylię, La Spezia do Civitavecchia (Rzymu).

Symphony of the Seas to największy statek pasażerski na świecie, zwodowany w marcu tego roku. Ma wysokość 18 pięter i 2775 luksusowych kabin. Na pokładzie mieści 5402 pasażerów i 2115 członków załogi. Na statku znajduje się też m.in. 20 restauracji, cztery baseny, dziesięć jacuzzi, symulator dla fanów windsurfingu, lodowisko, teatr, bar z drinkami przygotowywanymi przez roboty i najwyższa na morzu zjeżdżalnia wodna, która ma wysokość dziesięciu pięter. – Wspólny rejs był nie tylko ciekawą formą prezentacji oferty kierowanej przez organizatora do naszych klientów, ale również okazją do wspólnej wymiany doświadczeń i rozmów dotyczących rynku i usług incentive travel. Członkowie SOIT od lat dbają o najwyższy poziom usług, dlatego wciąż poszukujemy nowych, unikalnych rozwiązań i pomysłów, których jakość sprawdzamy osobiście – powiedział Sebastian Słoniewski, prezes zarządu SOIT. 

Rejs ma tą specyfikę, że pozwala podczas jednej podróży zwiedzić kilka destynacji, co jest atrakcyjną opcją dla grup incentive. Członkowie SOIT mieli okazję poznać uroki portu Palma de Mallorca, zwiedzić starówkę Marsylii na wybrzeżu Prowansji czy podziwiać zawieszone w skałach włoskie miasteczka Cinque Terre, wpisane za swoje walory panoramiczne na światową listę UNECSO. Finałem fam tripu był spacer po Rzymie. 

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found