Fot. Materiały prasowe

Restauracja Belvedere wspiera Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi

przez Think MICE

W tym roku, już po raz dziesiąty, restauracja Belvedere zaangażowała się w kampanię The Estēe Lauder Companies na rzecz walki z rakiem piersi. Przez cały październik goście restauracji będą mieć możliwość skosztowania specjalnego „Różowego Deseru” czyli waniliowego kremu bawarskiego z galaretką malinową i chrupiącym ciastkiem z białej czekolady.

Część dochodu ze sprzedaży przekazana zostanie na wsparcie kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1. Badania te prowadzone są pod kierownictwem prof. Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Różowa Wstążka jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych światowych symboli akcji filantropijnych. Organizowana pod jej znakiem BCC – Breast Cancer Campaign, już od 26 lat, szerzy na całym świecie świadomość o raku piersi oraz zbiera fundusze na naukowe badania medyczne.

W Polsce Kampania przeprowadzana jest od dziesięciu lat. W tym roku, 3 lipca, ponownie zainaugurowana została w Restauracji Belvedere na spotkaniu prasowym, podczas którego zaproszeni goście (media, partnerzy i osobowości świata kultury) celebrowali zebranie ponad miliona złotych na badania nad rakiem piersi, które to fundusze udało się zgromadzić od 2009 r.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK