THINK MICE na Hotel Marketing Conference

przez Think MICE

W dniach 4-5 października br. na Sali Ziemi Międzynarodowych Targów Poznańskich (MTP) odbędzie się Hotel Marketing Conference (HMC) – konferencja marketingowa dla hotelarzy w Polsce. Patronat nad imprezą objął THINK MICE. 

Motywem przewodnim tegorocznej edycji HMC będzie hasło „Simply more”. Podczas dwóch dni wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji, ale również wybrać się na warsztaty. Program merytoryczny skupiony będzie przede wszystkim wokół sprzedaży bezpośredniej hotelu. Jest to obszar, który obecnie interesuje coraz większą liczbę hotelarzy w związku z rosnącym znaczeniem portali OTA takich jak Booking.com, Expedia czy metasearchy Trivago. Jak twierdzą organizatorzy, współpraca ze wspomnianymi pośrednikami jest obecnie nieodzownym elementem potrzebnym do efektywnego zarządzania rezerwacjami obiektu, chociaż zysk generowany ze sprzedaży za pośrednictwem OTA jest mniejszy niż w przypadku sprzedaży poprzez kanały własne hotelu (stronę internetową, recepcję itd.).

Na konferencji nie zabraknie również znanych ekspertów z branży. Jednym z nich będzie prof. zw. dr hab. Henryk Mruk z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, którego zainteresowania naukowe związane są z marketingiem strategicznym, badaniem zachowania konsumentów, ekonomii behawioralnej i przywództwa. Kolejnym prelegent to Maciej Straus, CEO hotelu Afrodyta Business & SPA, który opowie o tym, jak wykreować wartość dodaną obiektu hotelowego. Na HMC pojawią się również specjaliści ze strony organizatora konferencji – firmy Profitroom, którzy opowiedzą o swojej pracy dla ponad 3 tys. hoteli w Polsce i na świecie.

Tradycyjnie, podczas imprezy odbędzie się też konkurs „Hotelarze goszczą Hotelarzy”. Ideą zabawy jest to, że hotelarze, uczestnicy HMC, zapraszają swoich kolegów i koleżanki fundując przynajmniej jeden weekendowy pobyt w swoim obiekcie. Każdy, kto taki pobyt w formie voucheru ufunduje, może sam wziąć udział w losowaniu. Szczególną atrakcją HMC będzie także wieczorna gala z okazji 10-lecia pierwszej rezerwacji direct online. 

W tegorocznej edycji HMC ma wziąć udział rekordowa liczba ok. tysiąca uczestników. Wśród nich znajdą się właściciele obiektów hotelarskich i osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing hoteli czy apartamentów. Rejestracji na wydarzenie można dokonać za pośrednictwem oficjalnej stronie internetowej – www.hotel-marketing.pl 

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found