Fot. Materiały prasowe

Sales & Marketing Department Sound Garden Hotel w nowej odsłonie

przez Think MICE

Szybki oraz dynamiczny rozwój branży hotelowej, nowo powstające hotele konkurencyjne, dążenie do podwyższenia standardu świadczonych przez hotel usług MICE – wszystko to spowodowało zmiany w zespole Sprzedaży i Marketingu Sound Garden Hotel.

Rolę szefa Działu Sprzedaży i Marketingu przejął Marcin Fiuk. Marcin zaczął swoją przygodę z hotelem od stanowiska Event Host, dzięki czemu miał okazję poznać jak wygląda proces organizacji eventów od strony operacyjnej. Od ponad dwóch lat Marcin odpowiada za sprzedaż w segmencie MICE, co będzie kontynuował, równolegle z organizacją pracy i wsparciem dla pozostałych członków zespołu S&M.

Katerina Melnik, która w marcu zdobyła nagrodę Odkrycie Roku MPI Poland Chapter 2017, pozostaje na stanowisku individual sales & e-commerce manager, na którym jej zadania związane są z optymalizacją kanałów sprzedaży on-line oraz opieką nad stałymi gośćmi. Niemniej od teraz Katerina będzie koordynowała również obszar PR & Marketing, przejmując całą komunikację z mediami i wydawnictwami oraz kreowaniem wizerunku marki w mediach społecznościowych.

Marcin Sokół od grudnia 2017 roku zastępuje Beatę Gryboś, która obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim i jest szczęśliwą mamą 4-miesięcznej Blanki. Marcin pełni rolę asystenta sprzedaży usług MICE, a rozpoczął swoja przygodę z branżą hotelarską od stanowiska host w dziale recepcji.

Karina Karpińska – świeżo po awansie ze stanowiska lady host na stanowisko sales assistant. Na barkach Kariny będzie spoczywać segment korporacyjny w Sound Garden Hotel. Będzie odpowiadała za pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych oraz dbała o relacje z obecnymi Klientami.

Świeżo upieczony dział sprzedaży zaczyna pracę na pełnych obrotach już od września.

Źródło: materiały prasowe, oprac. kos