Polish Prestige Hotels zmienia nazwę
- przez Think MICE
Polish Prestige Hotels od teraz funkcjonuje jako Harmony Polish Hotels. Grupa ogłosiła zmianę nazwy oraz rebranding marki.
Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels w marcu ub. r. połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęto prace nad wspólną strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą.
Nowa nazwa konsorcjum ma być symbolem zmiany – komunikuje „nowe otwarcie” i współdziałanie różnorodnych hoteli, które oferują wysoki poziom usług oraz doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności. – Harmony Polish Hotels jest wynikiem połączenia 20-letniego doświadczenia Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych Heritage Hotels Poland, a także wspólnej pasji dla polskiej tradycji, gościnności i lokalnej kultury. Zależy nam na wykreowaniu wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży – mówi Krzysztof Jędrocha, prezes zarządu Harmony Polish Hotels.

Fundacja przyjęła nową strategię, której celem jest dalszy rozwój oraz pozyskiwanie nowych członków. Chodzi przede wszystkim o hotele Premium. Silna marka Harmony Polish Hotels ma być wsparciem marketingowym dla zrzeszonych w organizacji obiektów, pomagać im w pozyskiwaniu klientów oraz zwiększaniu rentowności. – Jesteśmy otwarci na współpracę z kolejnymi, wyjątkowymi polskimi hotelami. Wspólnie, z dużo większą siłą możemy oddziaływać na rozwój niezależnych polskich hoteli oraz problemy branży, której jesteśmy żywym uczestnikiem – dodaje Krzysztof Jędrocha.
Harmony Polish Hotels zrzesza obecnie ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych zlokalizowanych na terenie całej Polski.
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK