Polish Prestige Hotels zmienia nazwę

przez Think MICE

Polish Prestige Hotels od teraz funkcjonuje jako Harmony Polish Hotels. Grupa ogłosiła zmianę nazwy oraz rebranding marki.

Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels w marcu ub. r. połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęto prace nad wspólną strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą.

Nowa nazwa konsorcjum ma być symbolem zmiany – komunikuje „nowe otwarcie” i współdziałanie różnorodnych hoteli, które oferują wysoki poziom usług oraz doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności. – Harmony Polish Hotels jest wynikiem połączenia 20-letniego doświadczenia Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych Heritage Hotels Poland, a także wspólnej pasji dla polskiej tradycji, gościnności i lokalnej kultury. Zależy nam na wykreowaniu wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży – mówi Krzysztof Jędrocha, prezes zarządu Harmony Polish Hotels.

Fundacja przyjęła nową strategię, której celem jest dalszy rozwój oraz pozyskiwanie nowych członków. Chodzi przede wszystkim o hotele Premium. Silna marka Harmony Polish Hotels ma być wsparciem marketingowym dla zrzeszonych w organizacji obiektów, pomagać im w pozyskiwaniu klientów oraz zwiększaniu rentowności. – Jesteśmy otwarci na współpracę z kolejnymi, wyjątkowymi polskimi hotelami. Wspólnie, z dużo większą siłą możemy oddziaływać na rozwój niezależnych polskich hoteli oraz problemy branży, której jesteśmy żywym uczestnikiem – dodaje Krzysztof Jędrocha.

Harmony Polish Hotels zrzesza obecnie ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych zlokalizowanych na terenie całej Polski.

 Źródło: materiały prasowe, oprac. MK