#OPINIEJURORAEFFIE ruszyła druga edycja projektu TVN Media i Stowarzyszenia SAR

przez Think MICE

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media, partner konkursu i gali Effie Awards 2018, przygotowali kolejną edycję cyklu #opiniejuroraeffie.

Celem projektu jest przedstawienie opinii ekspertów na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością współczesnej komunikacji marketingowej. Od 27 sierpnia, przez kolejne 10 tygodni (czyli aż do samej gali), eksperci ze świata marketingu i mediów podzielą się swoimi opiniami na temat wybranych zagadnień, m.in. pułapek współczesnego marketingu, data driven brand buildingu czy mierników efektywności działań marketingowych.



W ramach #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie SAR oraz TVN Media opublikują też wyniki badania, które zostało przeprowadzone wśród jurorów konkursu Effie Awards 2018. Publikacje zostaną opatrzone komentarzami przewodniczących grup jurorskich.

Publikacje cyklu #opiniejuroraeffie są udostępniane na platformie wiedzy i inspiracji www.tv.tvnmedia.pl oraz stronie www.effie.pl.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK