Fot. Paweł Zanio

Projekt TYMCZASEM 13 hip-hopowców w Teatrze Słowackiego

przez Think MICE

Jedna scena, czołowi przedstawiciele polskiego rapu i spektakl wpisujący się w ideę TYMCZASEM – już 6 października w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie odbędzie się wydarzenie łączące muzykę i sztuki wizualne – Projekt TYMCZASEM.

W produkcji sponsorowanej przez markę EB oprócz ujawnionych wcześniej raperów weźmie udział jeszcze dziewięciu innych artystów. Prace nad projektem będzie można śledzić dzięki krótkim materiałom wideo dokumentującym przygotowania – „Docuseries”. Dziś (22.08.br.) swoją premierę ma pierwszy odcinek.

Projekt TYMCZASEM, którego kulminacyjnym punktem będzie spektakl na deskach krakowskiego teatru im. Juliusza Słowackiego współtworzą Sokół, Pezet, Żabson i Sitek. Już 6 października raperzy wezmą udział w wydarzeniu, w którym udowodnią, że okres między młodością a dojrzałością – TYMCZASEM – to czas niezbędny w życiu młodego człowieka – możliwość poznawania siebie, doświadczania, eksperymentowania, poszukiwania inspiracji. Koncept ten jest ponadczasowy, co podkreśla zestawienie ze sobą pionierów gatunku o ugruntowanej pozycji – Sokoła i Pezeta oraz młodych i bardzo utalentowanych muzyków – Żabsona i Sitka.  Raperzy wykonają na scenie znane utwory, a wszystko będzie miało charakter wyjątkowego spektaklu. Artystom towarzyszyć będzie jeszcze dziewięciu czołowych przedstawicieli rodzimego hip-hopu – w Krakowie pojawią się: Białas, Falcon1, Otsochodzi, Paluch, PlanBe, Rasmentalism, Sarius, Tede i Włodi.



Wydarzenie zapowiadają cztery teledyski – Sokół, Pezet, Żabson i Sitek wybrali utwory z własnych repertuarów i zinterpretowali je w autorski sposób. Jako pierwsza premierę będzie miała zupełnie nowa wersja utworu „Chcemy być wyżej” w oryginale rapowana przez Sitka, a w ramach Projektu TYMCZASEM przearanżowana przez Sokoła we współpracy z Zeppy Zepem i Steezem. Prace nad przygotowaniem nowej wersji utworu będzie można obejrzeć w pierwszym odcinku krótkich dokumentów z serii „Docuseries”. – „Docuseries” to cykl materiałów wideo poświęconych pracy nad Projektem TYMCZASEM – mówi Steez. Całe przedsięwzięcie jest dość złożone i wieloetapowe, dlatego postanowiliśmy przygotować materiały, które pokażą kulisy naszych działań i dadzą widzom wgląd m.in. w to, jak przebiega proces nagrań i produkcji muzycznej. W kilku odcinkach, które będą sukcesywnie pojawiały się na kanale YouTube NigdyStopTV, będzie można zobaczyć nie tylko filmy ze studia, ale także materiał z przygotowań do spektaklu w Teatrze im. Juliusza Słowackiego oraz wideo podsumowujące cały projekt – dodaje.

– Hip-hop jako muzyka i kultura w ostatnich latach przybrał rozmiary popkulturowego zjawiska, a jego skalę najlepiej obrazują liczby wyświetleń muzyki hip-hopowej na YouTube czy Spotify, subskrybentów w mediach społecznościowych oraz sprzedaż płyt artystów. Dlatego EB, marka znana z niekonwencjonalnych i odważnych działań, nawiązała współpracę z ważnymi dla młodego pokolenia artystami: Sokołem, Pezetem, Żabsonem i Sitkiem – mówi Michał Machaj, Kierownik marki EB w Grupie Żywiec. Mamy nadzieję, że Projekt TYMCZASEM, który wspólnie przygotowujemy będzie ważnym wydarzeniem artystycznym – dodaje.
Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Produkcją teledysków zajmuje się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją studio Lunapark, a filmy „Docuseries” realizuje duet reżyserski Kiziewicz Szupica. Za działania eventowe odpowiedzialna jest agencja Live. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Bilety na wydarzenie dostępne są na ebilet.pl w cenie 129 zł.
Więcej informacji na: www.projekttymczasem.pl
Wyłącznym sponsorem wydarzenia jest marka EB.

Źródło: materiały prasowe, oprac. kos