Fot. Materiały prasowe

THINK MICE partnerem medialnym IMEX America

przez Think MICE

THINK MICE został oficjalnym i jedynym w Polsce partnerem medialnym IMEX America. W czasie targów dystrybuowane będą anglojęzyczne wydania naszego magazynu.

IMEX America to jedne z najważniejszych targów poświęconych przemysłowi spotkań, jakie odbywają się w Ameryce Północnej. Dedykowane są wszystkim, którzy chcą nawiązać współpracę biznesową nie tylko z firmami działającymi w branży MICE w Stanach Zjednoczonych, ale również na rynkach w Ameryce Północnej, Środkowej i Południowej. Nie brakuje na nich też wystawców z innych części świata, praktycznie z każdego kontynentu. Targom zawsze towarzyszy bogaty program wydarzeń networkingowych oraz edukacyjnych. Warsztaty, wykłady i seminaria przygotowywane są we współpracy z międzynarodowymi stowarzyszeniami, takimi jak m.in. IAPCO, MPI, SITE, ICCA czy PATA.

Ubiegłoroczna edycja IMEX America przyciągnęła łącznie ok. 12,5 tys. osób ze 150 krajów na całym świecie. Prawie 3,3 tys. z nich stanowili hosted buyersi, którzy przeprowadzili w sumie ok. 60 tys. spotkań biznesowych z wystawcami. Tegoroczna edycja targów odbędzie się w dniach 16-18 października, tradycyjnie w Las Vegas (Sands Expo and Convention Center).

Przypominamy, że Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau organizuje na IMEX America stoisko narodowe i zaprasza wszystkich zainteresowanych do wystawiania się na nim. Koszt wykupienia stoiska wystawcy (stolika do rozmów biznesowych) to 21 145 zł (w przypadku zmiany cen za usługi związane z techniczną organizacją stoiska oraz zmiany kursu walut, cena może ulec zmianie).

MK