Trwa głosowanie w konkursie Eventex Awards 

przez Think MICE

Od 20 marca do 4 kwietnia trwa głosowanie na projekty rywalizujące w tegorocznej, 13. edycji międzynarodowego konkursu Eventex (13. Global Eventex Awards). Do publicznej oceny (kategorie People’s Choice) udostępniono 498 realizacji, z 765 nadesłanych zgłoszeń z całego świata.  

Powstała platforma do tworzenia i zarządzania akcjami promocyjnymi

przez Think MICE

Na polskim rynku debiutuje Promomanager – cyfrowa platforma do samodzielnego tworzenia, przeprowadzania i zarządzania akcjami promocyjnymi w internecie skierowanymi do konsumentów, pracowników, klientów oraz partnerów biznesowych. Narzędzie zostało stworzone przez agencję Hagen. 

Arena Gliwice: 221 mln dla miasta

przez Think MICE

Ponad 221 mln złotych – tyle dla miasta Gliwice wypracowała Arena Gliwice w 2022 roku. W tym czasie odwiedziło ją prawie 400 tys. gości.

ITTF Warsaw: Targi turystyczne wróciły do stolicy

przez Think MICE

W dniach 16-18 marca br. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbyła się pierwsza edycja targów turystycznych ITTF Warsaw. Ich organizatorami są Międzynarodowe Targi Poznańskie (MTP) oraz Polska Izba Turystyki (PIT). 

„Cold waves by Porsche” z Walk Events

przez Think MICE

Porsche w ramach kampanii „Napędzani marzeniami” zorganizowało największe polskie zawody w cold water surfingu. Data „Cold waves by Porsche” zależała od warunków pogodowych na Bałtyku, więc mogła być prognozowana maksymalnie 5-7 dni przed wydarzeniem, a finalnie potwierdzona zaledwie 48 godzin przed nim. Za kreację infrastruktury, pomysł na format wernisażu zdjęć Krzysztofa Jędrzejaka oraz kompleksową produkcję wykonawczą i logistykę eventu odpowiedzialna była agencja WalkEvents.