
Czwarta edycja programu SITE Young Leaders’
Stowarzyszenie SITE Poland otwiera czwartą edycję programu edukacyjno-rozwojowego Young Leaders’, dedykowanego młodym profesjonalistom z branży podróży motywacyjnych i biznesowych na całym świecie.
3 382 uczestników, 210 wystawców, dwie sceny i – po raz pierwszy – dwie hale: Brief i Projekt. Tak prezentowało się tegoroczne Forum Branży Eventowej (FBE), które 15 stycznia gościło w Expo XXI Warszawa.
CZYTAJ WIĘCEJPrzemysł spotkań ewoluuje, dostosowując się do realiów politycznych, gospodarczych, społecznych i technologicznych. Wszystkie one mają niebagatelny wpływ na jego kształt, kondycję i dominujące trendy.
CZYTAJ WIĘCEJAnglojęzyczny numer THINK MICE ma swoją premierę na rozpoczynających się właśnie targach IBTM World w Barcelonie! Magazyn pojawi się też na wielu innych, ważnych międzynarodowych targach i imprezach branżowych.
CZYTAJ WIĘCEJStowarzyszenie SITE Poland otwiera czwartą edycję programu edukacyjno-rozwojowego Young Leaders’, dedykowanego młodym profesjonalistom z branży podróży motywacyjnych i biznesowych na całym świecie.
Firma Strabag zaprojektuje i wybuduje nową halę wystawienniczą Targów Kielce i przebuduje już istniejącą. Połączona przestrzeń obydwu obiektów wyniesie ponad 15,5 tys. mkw. powierzchni użytkowej na parterze i 3 tys. mkw. na antresoli. Prace mają ruszyć wiosną tego roku.
Branża organizacji eventów, kongresów i konferencji rośnie w siłę, zarówno pod względem liczby nowo powstających firm, jak i finansowo. Jak informuje ClickMeeting w 2024 roku liczba firm z tego sektora znajdujących się w dobrej lub bardzo dobrej kondycji finansowej wzrosła o 6 proc. rok do roku i przekroczyła 50 proc.
W dniach 18-20 lutego w słoweńskiej Lublanie odbędzie się kolejna edycja targów Conventa, których THINK MICE jest oficjalnym partnerem medialnym. Impreza uznawana jest za jedno z najważniejszych wydarzeń branży spotkań w Europie Środkowo-Wschodniej. W tym roku pojawi się na niej 13 polskich wystawców, nie zabraknie też grupy hosted buyers.
„Widzimy się w Sopocie” to hasło kampanii promocyjnej miasta prowadzonej od listopada ub.r. Jej częścią jest nowo powstały film zachęcający turystów biznesowych do odwiedzenia kurortu. Jego fabuła i konstrukcja nawiązują do kina akcji.
Pod koniec stycznia Warszawa gościła przedstawicieli zespołu IMEX Group. Wizyta odbyła się na zaproszenie Poland Convention Bureau (PCB POT) i obejmowała wystąpienia podczas „Laboratorium Twórców” w Centrum Nauki Kopernik oraz zwiedzanie atrakcji stolicy, zorganizowane we współpracy z Warszawską Organizacją Turystyczną (WOT) i jej partnerami.
Polskie Linie Lotnicze LOT (PLL LOT) uruchomiły bezpośrednie połączenie między Warszawą i Lizboną. Stolica Portugalii to trzecia trasa narodowego przewoźnika, łącząca Polskę z Półwyspem Iberyjskim.
Reprezentanci firm zajmujących się turystyką (w tym MICE) z Abu Zabi promowali swoją destynację i usługi na biznesowym brunchu w Hotelu Bristol w Warszawie. Wydarzenie zostało zorganizowane przez agencję Travel Advance, która w grudniu ub.r. rozpoczęła współpracę z firmą Masarra – DMC z siedzibą w Abu Zabi.
THINK MICE to magazyn i portal internetowy. Nowe media poświęcone polskiej i międzynarodowej branży spotkań (MICE – meetings, incentives, conferences, events), które swoim zasięgiem obejmują wszystkie jej segmenty: eventy, wyjazdy incentive, kongresy i konferencje.
THINK MICE is a magazine dedicated to the Polish and international meetings industry (MICE – meetings, incentives, conferences, events) and its scope encompasses all of the segments in question: meetings, incentive trips, congresses and conferences.
WYDAWCA
MICE & MORE MEDIA GROUP
PGE Narodowy
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
e-mail: biuro@micemoremediagroup.pl