Fot. Grzegorz Kucharski/Hulakula

II Branżowy Turniej Bowlingowy w Hulakula

przez Think MICE

3 października w Hulakula Rozrywkowym Centrum Miasta po raz drugi odbyła się impreza skierowana do branży eventowej, reklamowej i mediów – „B2Beat… branża spotyka się w Hulakula”.

Pełen sportowych emocji II Branżowy Turniej Bowlingowy cieszył się dużym zainteresowaniem uczestników spotkania. Wzięły w nim udział aż 44 drużyny, czyli o 14 więcej niż przed rokiem. Najlepszy w branży okazał się w tym roku zespół HoReCup AICR z agencji eTravel, który wygrał voucher na kwotę 10 tys. zł. Miejsce drugie zdobyli ex aequo ubiegłoroczni mistrzowie z agencji New Look Advertising oraz drużyna agencji Tomascon. Miejsce trzecie przypadło drużynie OOH Star Event z OOH event.

Bardzo się cieszymy, że Branżowy Turniej Bowlingowy cieszy się tak dużym i dynamicznie rosnącym zainteresowaniem. Przygotowujemy to wydarzenie z myślą o osobach, które zawodowo zajmują się eventami i ich liczny udział jest dla nas wyjątkowym dowodem uznania. Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i mamy nadzieję, że nasze wydarzenie „B2Beat… branża spotyka się w Hulakula” już na stałe wpisze się w kalendarze imprez branży eventowej – podkreśla Bogumił George, prezes BMG Entertainment.

Spotkanie obfitowało także w muzyczne emocje. Dzięki nowoczesnemu zapleczu technicznemu goście mieli okazję wziąć udział w koncertach wzbogaconych o wizualne efekty specjalne. Wśród ogni i dymów swój materiał zaprezentowali artyści wytwórni Gorgo Music: zwycięzca programu Twoja twarz brzmi znajomo – Filip Lato, który przedpremierowo wykonał wybrany repertuar z debiutanckiego albumu oraz wyjątkowa formacja kobieca – Zouzy.

Wieczór poprowadził dziennikarz radia Eska Krzysztof „Jankes” Jankowski.

Organizator wydarzenia: Hulakula Rozrywkowe Centrum Miasta
Partner: Meeting Planner
Patroni medialni wydarzenia: „Media i Marketing Polska”, „THINK MICE”, Nowy Marketing, „MICE Polska”, sprawny.marketing, konferencje.pl, „Event Management Polska”, OOH event, Event Mix, polecam.nie polecam - platforma dla eventowców”
Patron branżowy: Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE)

Wydarzenie: „B2Beat… branża spotyka się w Hulakula"
Data: 3 pażdziernika 2018 r.
Miejsce: Hulakula - Rozrywkowe Centrum Miasta, Warszawa
www: hulakula.com.pl
Zdjęcia: Grzegorz Kucharski/Hulakula

  • HK_B2b_0001
  • HK_B2b_0002
  • HK_B2b_0008
  • HK_B2b_0019
  • HK_B2b_0027
  • HK_B2b_0049
  • HK_B2b_0050
  • HK_B2b_0073
  • HK_B2b_0076
  • HK_B2b_0089
  • HK_B2b_0091
  • HK_B2b_0106
  • HK_B2b_0107
  • HK_B2b_0108
  • HK_B2b_0116
  • HK_B2b_0118
  • HK_B2b_0121
  • HK_B2b_0122
  • HK_B2b_0124
  • HK_B2b_0131
  • HK_B2b_0133
  • HK_B2b_0135
  • HK_B2b_0139
  • HK_B2b_0158
  • HK_B2b_0170
  • HK_B2b_0178
  • HK_B2b_0222
  • HK_B2b_0223
  • HK_B2b_0233
  • HK_B2b_0234
  • HK_B2b_0235
  • HK_B2b_0236
  • HK_B2b_0237
  • HK_B2b_0238
  • HK_B2b_0241
  • HK_B2b_0243
  • HK_B2b_0245
  • HK_B2b_0248
  • HK_B2b_0249
  • HK_B2b_0250
  • HK_B2b_0251
  • HK_B2b_0252
  • HK_B2b_0256
  • HK_B2b_0257
  • HK_B2b_0263
  • HK_B2b_0264
  • HK_B2b_0272
  • HK_B2b_0280
  • HK_B2b_0343
  • HK_B2b_0449
  • HK_B2b_0452
  • HK_B2b_0460
  • HK_B2b_0558

Simple Image Gallery Extended

Źródło: materiały prasowe, oprac. KB

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Hulakula Rozrywkowym Centrum Miasta
Hulakula – to nowoczesna i jedna z największych powierzchni rozrywkowych w stolicy, oferująca zarówno atrakcje dla indywidualnego klienta, jak i kompleksową obsługę przy organizacji wszelkich eventów. Plastyczna przestrzeń nowej siedziby Hulakula, usytuowanej obok Mostu Gdańskiego, daje szerokie możliwości aranżacji i budowania autorskich koncepcji eventowych. To idealne miejsce zarówno do organizacji koncertu, pokazu mody, walki bokserskiej, jak również konferencji prasowej, szkolenia, prezentacji produktu czy imprezy integracyjnej dla 3 tys. osób, obejmującej także atrakcje dla dzieci.

Bogate, nowoczesne zaplecze techniczne: multimedia, oświetlenie, nagłośnienie, spełnia najwyższe standardy, a jednocześnie dzięki swojej modułowości oferuje zróżnicowane rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.