
Wydanie luty 2025
- przez Think MICE
O czym piszemy w najnowszym wydaniu THINK MICE?
Oto i jest! Najnowszy, lutowy numer THINK MICE ujrzał światło dzienne. A wraz z nim kolejna porcja ważnych branżowych tematów i inspiracji. Tyle na początek. O czym konkretnie piszemy tym razem?
Nowe technologie poprawiają pracę event managerów oraz jakość przygotowywanych przez nich wydarzeń. I to na wielu płaszczyznach. Ich wykorzystanie wiąże się jednak z pewnymi wyzwaniami, o których trzeba pamiętać. To właśnie o nich rozmawiali uczestnicy debaty THINK MICE zorganizowanej podczas Forum Branży Eventowej (FBE). Jej szczegółowy opis zamieściliśmy w dziale THINK EVENT. To po prostu trzeba przeczytać! W rozmowie wzięli udział: Karina Mąkolska (Mercure Szczyrk Resort), Rafał Mrzygłocki (Aram), Rafał Nowicki (Bespoke Agency Poland), Krzysztof Paradowski (Blu Experience) oraz Sabrina Żymierska (Międzynarodowe Targi Poznańskie).
THINK INCENTIVE to z kolei kilka słów o branży rejsów wycieczkowych, która – zgodnie z ubiegłorocznym „State of the Cruise Industry Report” – w latach 2019 – 2023 mogła pochwalić się wzrostem liczby pasażerów na poziomie 6,8 proc. w skali globalnej. M.in. o tym jakie ma to rzeczywiste przełożenie na biznes oraz jaka w osiągnięciu tego wyniku była i jest rola klientów związanych z przemysłem spotkań w rozmowie z nami mówi Alessandro Bottaro, International Markets Director (International Sales Department) w Costa Crociere S.p.A. Polecamy ten wywiad.
Równie gorąco polecamy temat z okładki, czyli ważny tekst na temat polityki zero waste w branży MICE. Bycie eko w biznesie to w końcu część społecznej odpowiedzialności wpisanej w etykę wielu firm. Wśród klientów nie brakuje aktywistów i zwolenników pozytywnego wpływania na środowisko, których przyciąga ten sposób myślenia. Jednym z istotnych elementów zielonej drogi jest m.in. przemyślane gospodarowanie odpadami oraz monitorowanie zmian w rozporządzeniach i regulacjach, mające na celu stałe dostosowywanie oferty do nowych przepisów i okoliczności. Jak zatem w praktyce wygląda realizacja polityki zero waste w naszym sektorze i na co warto zwracać uwagę podejmując związane z nią aktywności? Przekonajcie się sami.
Jak zawsze warto zajrzeć też do działu INSPIRACJE. Tym razem poruszamy w nim temat Srebrnej Rewolucji, czyli tego jak doświadczenie zmienia biznes. To pokłosie debaty THINK MICE, która odbyła się podczas konferencji „Event Biznes – Nowe Horyzonty”, zorganizowanej w ub.r. przez Stowarzyszenie Branży Eventowej.
Wreszcie „last but not least” czyli SYLWETKA. Nasza bohaterka definiuje się jako event managerka, choć od wielu lat skupia się raczej na zarządzaniu firmą. Kiedyś współtworzyła endorfinę events, dziś ze wspólniczką Justyną Fabisiak rozwija agencję Mamy To. Mowa o Agnieszce Sołtysiak. Eventy to bez wątpienia jej pasja, którą ma we krwi. Jak się jednak okazuje równie ważna jest dla niej równowaga pomiędzy życiem prywatnym a pracą…
Przypominamy również o stałych rubrykach. Mowa o najnowszych NEWSach, tekście BLOGERSKIM, napisanym dla Was przez Jarosława Marciuka (Poland Convention Bureau POT) oraz SONDZIE i dziale PRAWO, tworzonym przez ekspertów z firmy prawniczej SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk.
Lutowy numer to także relacje fotograficzne z najważniejszych wydarzeń, opis tego co działo się podczas wspomnianego już tegorocznego Forum Branży Eventowej FBE, które w połowie stycznia gościło w Expo XXI Warszawa (po raz pierwszy zajmując aż dwie hale) oraz szczegółowy KALENDARZ najważniejszych zagranicznych spotkań branży MICE zaplanowanych w 2025 roku.
>> Zobacz zapowiedź lutowego wydania 2025
Uwaga! W tym miejscu udostępniamy jedynie fragmenty naszej gazety.
Cały magazyn dostępny jest w prenumeracie – tradycyjnej lub elektronicznej
MK