Konferencja Nowe Trendy w Turystyce 2025

przez Think MICE

Nowe Trendy w Turystyce już w przyszłym tygodniu

W przyszły piątek – 21 marca – w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku odbędzie się 15. edycja konferencji Nowe Trendy w Turystyce (NTT). Wydarzenie, którego THINK MICE jest patronem medialnym, pokaże, że autentyczność to klucz do zrównoważonego rozwoju, przyszłości turystyki i sukcesu w biznesie.

W przyszły piątek – 21 marca – w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku odbędzie się 15. edycja konferencji Nowe Trendy w Turystyce (NTT). Wydarzenie, którego THINK MICE jest patronem medialnym, pokaże, że autentyczność to klucz do zrównoważonego rozwoju, przyszłości turystyki i sukcesu w biznesie.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak autentyczność może napędzać rozwój branży turystycznej. Poznają m.in. strategie tworzenia emocjonalnych doświadczeń i budowania relacji z klientami, które zwiększą wartość ich biznesu.

Wśród ekspertów tegorocznej edycji znajdą się m.in. Krzysztof Celuch (Celuch Consulting, rektor SGTIH Vistula), który razem z Pawłem Orłowskim (prezes zarządu Gdańskiej Agencji Rozwoju Gospodarczego) weźmie udział w panelu eksperckim „Impakt ekonomiczny wydarzeń: Jak mierzyć i wykorzystać potencjał?”. Pojawi się również Barbara Jamison (prezeska City DNA), która opowie o tym „Jak destynacje mogą wzmocnić swoje działania marketingowe poprzez dzielenie się najlepszymi praktykami” czy Bogdan Gałązka (szef kuchni i restaurator), który przybliży temat gościnności jako trendu w turystyce i gastronomii. Nie zabraknie również autora viralowej kampanii „Is it even a city?” Torda Baklunda (specjalista ds. marketingu cyfrowego w Visit Oslo) oraz ekspertki od hotelowych rewolucji – Patrycji Brychcy (znanej jako Pati od Hoteli). To tylko niektórzy z dłuższej listy prelegentów.

Spotkanie będzie dostępne zarówno stacjonarnie, jak i online. Organizatorzy zadbali o tłumaczenie symultaniczne z języka angielskiego, gdyż część prelekcji odbędzie się w tym języku oraz o obecność tłumaczy języka migowego. Całość poprowadzi znany konferansjer, dramatopisarz, improwizator i artysta kabaretowy – Szymon Jachimek.

Tematy konferencji – przez pryzmat autentyczności:

Marketing miejsc: Jak wykorzystać autentyczny wizerunek destynacji, aby skutecznie przyciągać turystów i wzmacniać jej atrakcyjność na rynku?

Statystyka i analiza w turystyce: Zastosowanie danych i trendów do projektowania innowacyjnych, zrównoważonych produktów turystycznych.

Turystyka kulinarna: Siła lokalności i sezonowości jako sposób na kreowanie unikalnych doświadczeń oraz wspieranie lokalnych producentów i przedsiębiorstw.

Turystyka dostępna: Tworzenie turystyki przyjaznej dla każdego jako istotny element zrównoważonego rozwoju i szansa na pozyskanie nowych klientów.

Nowinki technologiczne i trendy branżowe: Podczas konferencji przedstawione zostaną najnowsze rozwiązania technologiczne oraz wyniki analiz, które wspierają rozwój turystyki i pomagają firmom dostosować się do zmieniających się oczekiwań rynku.

Networking w 100czni:

Wieczorem wszyscy uczestnicy zaproszeni zostaną do przestrzeni 100czni w Gdańsku. To doskonała okazja, by w nieformalnej atmosferze nawiązać nowe kontakty, wymienić doświadczenia i omówić wspólne pomysły na rozwój branży turystycznej.

Szczegóły i bilety dostępne są TUTAJ

Zapraszamy! 

Artykuł promocyjny