Wydanie styczeń 2023

przez Think MICE

Jaki będzie 2023 rok w branży spotkań?  Czytajcie w najnowszym wydaniu THINK MICE

Aby tradycji stało się zadość, w styczniowym wydaniu THINK MICE dużo piszemy o kondycji światowego przemysłu spotkań oraz przewidywaniach i prognozach dotyczących jego rozwoju. Jak na pierwszy w nowym roku numer przystało, chcemy dostarczyć Wam niezbędnych informacji, które pomogą opracować efektywne biznesowo plany i strategie na najbliższe miesiące. Zapraszamy do lektury!

Dzisiejsza branża MICE na pewno wygląda już inaczej niż ta sprzed 12 miesięcy. Temu jaka jest i będzie jej kondycja oraz definiujące ją trendy po raz kolejny przyjrzał się Alistair Turner, dyrektor zarządzający Eight PR & Marketing, autor IBTM World Trends Report. Najważniejsze przywołane przez niego informacje zamieściliśmy w naszym artykule. Warto wziąć je pod uwagę i być gotowym do działania.

Oczywiście poza trendami, analizujemy też twarde dane. Jak zwykle w dziale RAPORT. Przyglądamy się tam dorocznemu dokumentowi Global Meetings and Events Forecast, autorstwa American Express (został on przygotowany w oparciu o badanie przeprowadzone wśród 580 profesjonalistów działających w przemyśle MICE, pochodzących z 23 krajów na całym świecie), nie brakuje też części dedykowanej wyłącznie podróżom incentive. Wszystko za sprawą najnowszego Incentive Travel Index (ITI), będącego wspólnym dziełem SITE Foundation, Financial & Insurance Conference Professionals (FICP) oraz Incentive Research Foundation (IRF), przy kooperacji z Oxford Economics. To masa użytecznej wiedzy w przysłowiowej „pigułce”.

Ale w styczniowym numerze nie brakuje też innych tematów. W dziale THINK EVENT zastanawiamy się nad tym czego powinni nauczyć się #EventProfs? „Świat się zmienił, pora na zmodernizowaną strategię eventową” – mówi duża część z nich. Rzeczywiście, oczekiwania klientów ewoluowały, podobnie jak sposoby skutecznego dotarcia do pożądanych grup docelowych. Dla event managerów oznacza to jedno – konieczność rozwijania nowych umiejętności. Branżowych, ale też indywidualnych. Dobrze je poznać.

W THINK VENUE prezentujemy dwa ciekawe, chociaż zupełnie różne obiekty – jeden polski, drugi zagraniczny. Mowa o Centrum Wystawienniczo-Kongresowym G2A Arena, czyli najnowocześniejszym w województwie podkarpackim obiekcie biznesowym przeznaczonym do organizacji eventów, konferencji, kongresów, targów i wystaw (położonym w podrzeszowskiej Jasionce) oraz oddanym do użytku zaledwie kilka miesięcy temu designerskim hotelu Pullman Tbilisi Axis Towers. Ten flagowy i zarazem piąty hotel marki Accor w Gruzji (zlokalizowany w najwyższym budynku w tym kraju!) może pochwalić się ciekawą ofertą dla MICE. Polecamy też wywiad z jego general managerem Vincentem Dujardinem, który opowiada przemyśle spotkań i możliwościach biznesowych w regionie południowego Kaukazu.

SYLWETKA to z kolei opowieść o kobiecie niezwykłej. Dynamiczna, może trochę szalona, ale na pewno uczciwa, godna zaufania i zawzięta – takimi przymiotnikami opisuje Joannę Montenarh, współzałożycielkę Travel Projekt DMC, jej wspólnik. Sama przyznaje, że nie lubi monotonii, przez co najprawdopodobniej zainteresowała się organizacją wyjazdów incentive. Oprócz tego z powodzeniem przyciąga zagranicznych klientów MICE do Polski. I tak prawie od 25 lat.

Nie zapominajmy też o stałych rubrykach. Mowa o najnowszych NEWSach, tekstach BLOGERSKICH autorstwa Corbina Balla (Corbin Ball Associates) i Jarosława Marciuka  (Duolook Media.com) oraz dziale PRAWO, przygotowywanym przez ekspertów z firmy prawniczej – SKP Ślusarek, Kubiak & Pieczyk.

W styczniowym numerze znajdziecie też – jak co roku – szczegółowy KALENDARZ najważniejszych zagranicznych targów branży MICE zaplanowanych w 2023 r. (większość imprez już się odrodziła, wiele z nich powróciło też do swoich pierwotnych terminów).

>> Zobacz zapowiedź styczniowego wydania 2023
Uwaga! W tym miejscu udostępniamy jedynie fragmenty naszej gazety.

Cały magazyn dostępny jest w prenumeracie – tradycyjnej lub elektronicznej

Zamów prenumeratę

MK