
Wydanie marzec 2023
- przez Think MICE
Marcowy THINK MICE – o czym piszemy w najnowszym numerze?
Marcowy numer THINK MICE ujrzał już światło dzienne! O czym piszemy w najnowszym wydaniu? Poniżej krótkie podsumowanie najważniejszych poruszanych tematów. Polecamy!
W dziale THINK EVENT proponujemy niezwykle ciekawą rozmowę. Prof. Justyna Kowalska, local conference co-chair oraz governing board member w stowarzyszeniu European AIDS Clinical Society (EACS) mówi w niej o przygotowaniach do tegorocznej European AIDS Conference, która odbędzie się w Warszawie (impreza ma szansę przyciągnąć aż 3-3,5 tys. delegatów!). Dowiecie się też co zadecydowało o wyborze polskiej stolicy na miejsce tego ważnego wydarzenia oraz o związanych z nim możliwościach sponsoringowych.
THINK VENUE to z kolei słów kilka o reorganizacji eventowych venues. O ile bowiem imprezy MICE dawno powróciły do kalendarzy większości korporacyjnych i stowarzyszeniowych meeting plannerów, to potrzeby dzisiejszych zleceniodawców są już trochę inne niż jeszcze kilka lat temu. A to przekłada się na ich oczekiwania względem obiektów. Zobaczcie – na podstawie przeanalizowanego przez nas dokumentu „Meeting Room of the Future” autorstwa stowarzyszenia IACC – jak zarządcy MICE-owych venues modyfikują swoje oferty i jakie działania zostały przez nich podjęte, aby przygotować się do funkcjonowania w nowej rzeczywistości.
Ale THINK VENUE to też temat z okładki, czyli obszerna prezentacja dwóch nowych i bardzo interesujących miejsc, znajdujących się w kompleksie Fabryczna City w Krakowie. Mowa o CKF_13 Centrum Konferencyjnym Fabryczna oraz położonym zaraz obok hotelu Mercure Kraków Fabryczna City. Przekonajcie się dlaczego oba te obiekty praktycznie od razu stały się ważnym graczem na lokalnym rynku spotkań.
A może macie ochotę poczytać o podróżach? Takich z prawdziwego zdarzenia, wyprawach w najdalsze i najbardziej egzotyczne zakątki naszego globu? Nic prostszego. Polecamy SYLWETKĘ, a w niej historię Mikołaja Jeżaka, wspólnika a następnie prezesa zarządu InDreams. Mikołaj od 30 lat podróżuje po całym świecie, szukając tego co unikalne – zarówno dla siebie, jak i dla swoich klientów. Przetarł wiele szlaków, co poza realizacją jego osobistych marzeń sprawiło, że prowadzona przez niego agencja stała się liderem branży incentive.
Dużo o liderach pisze też Krzysztof Celuch (Celuch Consulting). W końcu każdy z nas chce być numerem jeden! Być jak Fajdek, najlepszym!
I jeszcze RAPORT, a w nim aż trzy pozycje. Kolejny ważny dokument autorstwa The Incentive Research Foundation (IRF), czyli „The IRF 2023 Trends Report”, opublikowane przez Sopocką Organizację Turystyczną (SOT) dane na temat przemysłu spotkań w tym mieście oraz wyniki najnowszego badania obrazującego kondycję branży targowej w naszym kraju, przygotowane przez Polską Izbę Przemysłu Targowego (PIPT).
Nie zapominajmy o stałych rubrykach. Mowa o najnowszych NEWSach, tekstach BLOGERSKICH autorstwa Corbina Balla (Corbin Ball Associates) i Jarosława Marciuka (Poland Convention Bureau POT, Duolook Media.com) oraz dziale PRAWO, przygotowywanym przez ekspertów z firmy prawniczej – SKP Ślusarek, Kubiak & Pieczyk.
W marcowym numerze znajdziecie też relacje fotograficzne z najważniejszych wydarzeń branżowych oraz szczegółowe podsumowanie targów Meetings Africa, które na przełomie lutego i marca odbywały się w Johannesburgu (RPA).
>> Zobacz zapowiedź marcowego wydania 2023
Uwaga! W tym miejscu udostępniamy jedynie fragmenty naszej gazety.
Cały magazyn dostępny jest w prenumeracie – tradycyjnej lub elektronicznej
MK