Wydanie czerwiec 2022

przez Think MICE

Ukazał się najnowszy, czerwcowy numer THINK MICE

Przed Wami czerwcowe wydanie THINK MICE. Na okładce znajdziecie rozbudowane i zmodernizowane niedawno centrum konferencyjne MECC Maastricht, a w środku… jak zawsze całą masę branżowych newsów, wiedzy i inspiracji. Polecamy!

Zaczynamy targowo. A to dlatego, że za nami dwudziesta edycja targów IMEX, która była zarazem pierwszą zorganizowaną po pandemii, czyli od 2019 roku. Nie zabrakło więc okazji do świętowania, ale przede wszystkim umacniania i nawiązywania relacji biznesowych. I chociaż rzeczywistość zweryfikowała nieco ogromne oczekiwania, zarówno wystawcy, jak i hosted buyersi podkreślali, że we Frankfurcie warto było się pojawić. Na łamach THINK MICE sporo piszemy o przebiegu samego wydarzenia, wraz z licznymi opiniami i komentarzami osób, które wzięły w nim udział.

W ostatnim miesiącu mieliśmy okazję uczestniczyć również w 29. edycji targów Arabian Travel Market (ATM) w Dubaju. Impreza przyciągnęła blisko 23 tys. odwiedzających, w tym 1,5 tys. wystawców i hosted buyersów ze 150 krajów świata. Więcej na jej temat przeczytacie w naszym artykule. Nie zabrakło też relacji z majowych targów ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines, które odbywały się w Stambule.

Skoro o Dubaju mowa, polecamy rozmowę z Hoor Al Khaja, associate vice president w Dubai Economy and Tourism – o wychodzeniu z pandemii, strategii przyciągania klientów MICE, nowych trendach i przede wszystkim planach tej destynacji na przyszłość.

Dział THINK DESTINATION to także prezentacja niezwykle atrakcyjnego i zróżnicowanego regionu turystycznego Chorwacji, jakim jest Kvarner. To bez wątpienia ciekawa propozycja dla grup MICE, szczególnie biorąc pod uwagę bezpośrednie połączenia realizowane przez PLL LOT w tamtym kierunku.

W tym dziale znajdziecie również odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania związane z tym jak wygląda sukces w turystyce i co powinna zrobić Polska, aby jak najszybciej znowu go osiągnąć. To wiedza szczególnie ważna w świetle wychodzenia z kryzysu spowodowanego pandemią, ale i nowych wyzwań wynikających z wojny w Ukrainie. Tym bardziej, że podejście do marketingu stale ewoluuje, co potwierdzili m.in. uczestnicy gdańskiej konferencji New Trends in Tourism.

Melissa Soto, meeting planner w firmie Lennox International – tym razem właśnie ona została bohaterką naszej SYLWETKI. Jest osobą, która po niemal dwóch dekadach kariery w przemyśle spotkań i setkach zrealizowanych wydarzeń zdołała dokładnie poznać blaski, ale i cienie branży. Nie ukrywa jednak, że praca w dalszym ciągu daje jej dużo satysfakcji – z jednej strony wiąże się z masą pozytywnych wrażeń, z drugiej pozwala kształtować charakter i permanentnie uczyć się nowych rzeczy. Czytając jej historię bez wątpienia można się zainspirować.

Inspiracje, a przy okazji szereg cennych i konkretnych informacji na temat postrzegania i oceny polskiej oferty MICE oraz siły social mediów przynosi też wywiad z Mariską Kesteloo, właścicielką firmy Word of MICE i pasjonatką B2B influencer marketingu. Mariska przez ostatnie dwa miesiące podróżowała kamperem po Polsce, przez co poznała nasz kraj od podszewki.

Wreszcie dział RAPORT. A w nim najnowszy ranking International Congress and Convention Association (ICCA), zawierający dane o krajach i miastach, w których organizowanych jest najwięcej wydarzeń stowarzyszeniowych oraz garść ważnych i optymistycznych informacji na temat podroży służbowych, przygotowanych przez specjalistów z Mastercard Economics Institute, w opublikowanym w połowie maja badaniu „Travel 2022: Trends and Transitions”.

Nie zapominajmy o stałych rubrykach! Mowa o najnowszych NEWSach, dziale PRAWO, przygotowanym we współpracy z prawnikami z kancelarii LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy oraz tekstach BLOGERSKICH autorstwa Corbina Balla (Corbin Ball Associates) i Jaroslawa Marciuka (Word of MICE, Duolook Media.com). Znajdziecie też relacje fotograficzne z ważnych branżowych imprez.  

W tym miesiącu przygotowaliśmy ponadto dodatek „Odpocznij na Mazowszu”. To doskonały wybór dla wszystkich tych, którzy chcą odpocząć w pięknych okolicznościach przyrody, w gościnnej atmosferze, rozkoszując się smakiem wyjątkowych potraw. Ale Mazowsze to także idealne miejsce na event. Region pełen jest różnorodnych obiektów – od miejsc kameralnych i butikowych, poprzez nowoczesne hotele, duże kompleksy hotelowo-konferencyjne czy centra wystawiennicze. Oferują one nie tylko doskonały wypoczynek, ale także szereg ciekawych aktywności.

Zamów prenumeratę

MK