Wydanie Styczeń 2022

przez Think MICE

W nowy rok z THINK MICE. Styczniowy numer już dostępny!

W styczniowym wydaniu THINK MICE – tradycyjnie już – staramy się dostarczyć wszelkich niezbędnych informacji na temat kondycji światowego rynku MICE oraz określić najważniejsze przewidywania i prognozy na przyszłość. Analizujemy twarde dane, ale dużo piszemy też o trendach, jakie mają szansę święcić triumfy w najbliższym czasie. Wszystko po to, aby łatwiej było opracować noworoczne plany i strategie – efektywne biznesowo i odpowiadające oczekiwaniom współczesnych klientów. 

Pandemia, oprócz oczywistych problemów, otworzyła przed branżą MICE drogę do ponownego przyjrzenia się i oceny reprezentowanych przez nią wartości oraz sposobów działania. Na znaczeniu zyskało bezpieczeństwo, ale i zrównoważony rozwój, podejście legacy, wellness czy przeciwdziałanie wykluczeniom. A to tylko niektóre przykłady. Na pytanie jaka będzie przyszłość przemysłu spotkań i jakie trendy będą ją kształtować, po raz kolejny stara się odpowiedzieć Alistair Turner, dyrektor zarządzający Eight PR & Marketing, autor raportu „IBTM Trends Watch Report 2022”. Jego przemyślenia i komentarze szczegółowo opisujemy w dziale TRENDY.

Poszukującym bardzo konkretnych danych polecamy dział RAPORT, a w nim najważniejsze fragmenty dokumentu American Express „2022 Global Meetings and Events Forecast”. Całość została przygotowana w oparciu o badanie przeprowadzone wśród 500 profesjonalistów działających w sektorze MICE, pochodzących z 31 krajów na całym świecie. I tu dobra wiadomość – patrząc globalnie przemysł spotkań całkiem optymistycznie ocenia najbliższą przyszłość. A to dlatego, że w 2022 roku, wydarzeń MICE ma być więcej. Poza tym – jeśli wierzyć zapewnieniom zleceniodawców – większość z nich będzie miała już charakter stacjonarny, chociaż oczywiście nie zabraknie też realizacji wirtualnych i hybrydowych.

O czym jeszcze w najnowszym wydaniu? Poza prognozami i analizami na przyszłość w dziale THINK VENUE znajdziecie obszerną prezentację przybliżającą MICE-owe możliwości Centrum Kongresowego Targów Kielce (jego profesjonalny zespół oraz nowoczesne zaplecze techniczne, gwarantują udaną realizację wielu projektów – stacjonarnych, ale także wirtualnych i hybrydowych) oraz artykuł o nowoczesnych technologiach w hotelarstwie. Czy automatyzacja części procesów, w branży w której czynnik ludzki jest największą wartością, ma w ogóle sens?

W dziale SYLWETKA przybliżamy z kolei postać Łukasza Klimczaka, współwłaściciela i członka zarządu *Bespoke oraz prezesa Fundacji Bespoke. Nasz bohater, chociaż umie docenić urok przeszłości, w pełni angażuje się w teraźniejszość, w której dba także o dobrą przyszłość – swojej firmy, branży i przyszłych pokoleń. Poznajcie jego historię i cenne przemyślenia.

Nie zapominajmy o stałych rubrykach! Mowa o najnowszych NEWSach, dziale PRAWO, przygotowanym we współpracy z prawnikami z kancelarii LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy, tekstach BLOGERSKICH autorstwa Corbina Balla (Corbin Ball Associates) i Jaroslawa Marciuka (Word of MICE, Duolook Media), a także tekście eksperckim napisanym przez Artura Trukawińskiego (AT Hospitality Consulting & Management, Thermaleo, Centrum Kongresowe Szczawnica). W styczniowym numerze, jak co roku, znajdziecie też szczegółowy KALENDARZ najważniejszych zagranicznych targów branży MICE zaplanowanych w 2022 r. (dużo imprez już się odrodziło, chociaż w związku z pandemią ich terminy zalecamy potwierdzać kilka tygodni przed konkretnym wydarzeniem).

>> Zobacz zapowiedź styczniowego wydania 2022

Uwaga! W tym miejscu udostępniamy jedynie fragmenty naszej gazety.

Cały magazyn dostępny jest w prenumeracie – tradycyjnej lub elektronicznej

Zamów prenumeratę

MK