Najnowsze wydanie

przez Think MICE

Listopadowy numer THINK MICE już dostępny!

Zapraszamy do lektury listopadowego wydania THINK MICE! Co przygotowaliśmy tym razem? Mnóstwo ciekawych wiadomości, inspiracji i wiedzy ze świata eventów, incentive, konferencji, kongresów, ale także destynacji czy venues. A to tylko niektóre ze znacznie dłuższej listy tematów.

Zaczynamy od działu THINK EVENT, a w nim tekstu autorstwa Marii Małaczek (NU Horizons), która zadaje kilka pytań a propos… kreacji. Skąd biorą się pomysły, jak znaleźć odpowiedniego kreatywnego oraz ocenić efekty jego pracy? Przekonajcie się sami.

THINK INCENTIVE to kolejne ważne pytania – tym razem o przyszłość tego typu wyjazdów i programów motywacyjnych. Co istotne, nie są to pytania pozostawione bez odpowiedzi. Wszystko dzięki staraniom podejmowanym przez SITE Foundation, których efektem są dokumenty „Corporate inSITEs”. Dużo rozmawiano o nich m.in. podczas tegorocznej, wirtualnej edycji targów IT&CM Asia i CTW Asia-Pacific. Po najważniejsze wnioski odsyłamy do naszego artykułu.

W THINK DESTINATION przerwa od branżowych bolączek i problemów. Czeka nas czysta przyjemność. Z pewnością jest nią odkrywanie emiratu Ras Al Khaimah. Malownicze krajobrazy, zapierające dech w piersiach, piaszczyste plaże, pustynia, majestatyczne góry Al-Hadżar oraz bogata historia i dziedzictwo kulturowe, to tylko niektóre z atrakcji tego regionu. Inspiracji aby tam przyjechać jest wiele, szczególnie teraz, kiedy w Dubaju trwa Expo 2020, a PLL LOT uruchomiły bezpośrednie połączenia w tamtym kierunku, uzupełniające dotychczasową ofertę.

Dział THINK VENUE to kilka ciekawych pozycji. Wśród nich prezentacja niezwykle oryginalnego, wymykającego się schematom miejsca, jakim jest Stary Maneż w Gdańsku.

W tym miesiącu gorąco polecamy też artykuł przygotowany przez Mariskę Kesteloo (Word of MICE, Meeting Professionals International – MPI) na temat wykorzystania influencer marketingu w promocji destynacji. To nie tylko merytoryczny tekst, ale także obszerne studium przypadku z realizacji przygotowanej dla Catalunya Convention Bureau. Dodajmy tylko, że pretekstem do podjęcia tych działań była kolejna edycja światowych targów telekomunikacyjnych MWC Barcelona, a zaangażowani byli w nie m.in. Sina Bünte oraz Jorge Bravo-Pratscher.

Pozostając w międzynarodowym klimacie przechodzimy do SYLWETKI. W tym miesiącu wędrujemy naprawdę daleko, bo aż do Australii. Wszystko po to, aby przybliżyć postać  Denise Broeren, dyrektor w firmie Think Business Events – TBE. Spoglądając na cechy naszej bohaterki, nie sposób powiedzieć, że w przemyśle spotkań znalazła się przez przypadek. W pewnym momencie życia po prostu odnalazła tę branżę i zdecydowała się zostać jej częścią… Jak to się stało? Przeczytajcie.

Nie zapominajmy o stałych rubrykach! Mowa o najnowszych NEWSach, dziale PRAWO, przygotowanym we współpracy z prawnikami z kancelarii LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy, tekstach BLOGERSKICH autorstwa Corbina Balla (Corbin Ball Associates) i Jaroslawa Marciuka (Word of MICE, Duolook Media), a także tekście eksperckim napisanym przez Artura Trukawińskiego (AT Hospitality Consulting & Management, Thermaleo, Centrum Kongresowe Szczawnica).

Na sam koniec jeszcze rzut oka na okładkę. Tu zagranicznie, ale po sąsiedzku. A to dlatego, że już wkrótce Bratysława ma szansę zyskać reprezentacyjne centrum kulturalno-kongresowe – New Istropolis. Obiekt pomieści do 5 tys. osób co sprawi, że będzie można w nim organizować wydarzenia praktycznie każdego typu.

>> Zobacz zapowiedź najnowszego wydania 2021

Uwaga! W tym miejscu udostępniamy jedynie fragmenty naszej gazety.

Cały magazyn dostępny jest w prenumeracie – tradycyjnej lub elektronicznej

Zamów prenumeratę


MK