Fot. Materiały prasowe

THINK MICE Mashup Meetings

przez Think MICE

11. Edycja THINK MICE Mashup Meetings: Transformacja, rozwój, impact

11. edycja THINK MICE Mashup Meetings już za nami. Impreza, której tym razem przyświecało hasło „Spotkanie pod znakiem zmian. Transformacja, rozwój, impact. W jakim kierunku podąża branża MICE?” odbyła się 5 września w Warsaw Presidential Hotel. Było to zarazem pierwsze branżowe wydarzenie zorganizowane w tym miejscu.

Spotkanie rozpoczął koktajl, po którym miała miejsce debata „Transformacja, rozwój, impact. W jakim kierunku podąża branża MICE?”. W dyskusji – moderowanej przez Michała Kalarusa, redaktora naczelnego THINK MICE – wzięli udział przedstawiciele najprężniej działających w Polsce stowarzyszeń przemysłu spotkań: Żaneta Berus (Stowarzyszenie Branży Eventowej), Piotr Cieślak (SITE Poland), Paula Fanderowska (Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce), Eliza Kozica (MPI Poland Chapter) oraz Krzysztof Pobożniak (Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel).

– Bardzo dziękujemy panelistom za przyjęcie zaproszenia oraz chęć podzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem. Nasi rozmówcy jak zwykle nie zawiedli. Poznaliśmy wiele konkretnych danych, obrazujących stan przemysłu spotkań i jego poszczególnych gałęzi. Nie brakowało też cennych uwag oraz komentarzy dotyczących m.in. środowiska i warunków biznesowych, w jakich obecnie działają agencje MICE, dyskusji o najnowszych trendach, ale także i problemach oraz bolączkach z jakimi muszą się mierzyć – powiedział Michał Kalarus.



W muzyce „mushup” oznacza połączenie dwóch lub więcej utworów i wykreowanie w ten sposób nowej, spójnej kompozycji. Jak na spotkanie czerpiące inspiracje z tego trendu, w trakcie THINK MICE Mashup Meetings nie mogło zabraknąć pełnego energii występu na scenie. Zadbał o to Brian Allan, założyciel Rock Your Business, który skutecznie zaangażował wszystkich uczestników, przygotowując krótkie muzyczne warsztaty team buildingowe. W ich trakcie goście wspólnie odśpiewali jeden z największych hitów zespołu Bon Jovi – „It's My Life”. Zwieńczeniem eventu była loteria wizytówkowa z atrakcyjnymi nagrodami ufundowanymi przez partnerów wydarzenia oraz kolacja we wnętrzach Warsaw Presidential Hotel. Ta ostatnia bez wątpienia stanowiła kolejną świetną okazję do rozmów, integracji, a także nawiązywania nowych i podtrzymywania dotychczasowych kontaktów.

– Z roku na rok Mashup’owe spotkania rozbrzmiewają coraz głośniej. To wszystko zasługa wyśmienitego branżowego środowiska, jakie udało nam się zgromadzić – znakomitych partnerów, doświadczonych ekspertów, podnoszących rangę merytoryczną spotkania oraz oczywiście jego niezastąpionych uczestników. Cieszy mnie fakt, że THINK MICE Mashup Meetings na stałe wpisały się w kalendarz kluczowych wrześniowych wydarzeń świata MICE – powiedziała Anna Łukasik, general managerka THINK MICE.  



THINK MICE Mashup Meetings to cykl spotkań biznesowo-networkingowych z udziałem przedstawicieli poszczególnych segmentów branży spotkań oraz jej otoczenia gospodarczo-instytucjonalnego. Ich celem jest zbudowanie platformy służącej wymianie idei i doświadczeń, nawiązywaniu nowych kontaktów, a także poszukiwaniu rozwiązań najważniejszych problemów i wyzwań, z którymi mierzy się przemysł spotkań. Na wydarzenia zapraszamy korporacyjnych, firmowych i stowarzyszeniowych planistów wydarzeń, podwykonawców i dostawców usług MICE.



Tegoroczny THINK MICE Mashup Meetings został objęty honorowym patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki.

Jego partnerami byli: Chorwacka Wspólnota Turystyczna (Gold Partner), Radisson Blu Hotel, Sopot (Silver Partner), Warsaw Presidential Hotel (Venue Partner) oraz Atlas Tours, Expo XXI Warszawa, HR Group, Mazovia Convention Bureau, Turkish Airlines i Wakacje.pl (Partnerzy Wspierający).

Najważniejsze wnioski, komentarze i przemyślenia z debaty „Transformacja, rozwój, impact. W jakim kierunku podąża branża MICE?” znajdą się w artykule, który już niebawem zostanie opublikowany na łamach magazynu THINK MICE.

>> ZOBACZ GALERIĘ

MK