Ukoo Poland

przez Think MICE

Namioty stretch w aranżacji przestrzeni eventowej

Przygotowując wydarzenie biznesowe warto sięgnąć po nowe rozwiązania, które umożliwiają ciekawą aranżację przestrzeni. Dobrym przykładem może być wykorzystanie oryginalnych namiotów stretch RHI. Materia namiotu, któremu można nadać dowolny kształt, daje wiele możliwości – począwszy od „zagrania” kolorem, poprzez tworzenie efektownych scenografii, na instalacji w nietypowym, ale ważnym dla przeslania marketingowego miejscu skończywszy.

W trakcie planowania eventu jednym z kluczowych zagadnień jest aranżacja przestrzeni, w której odbędzie się wydarzenie. Zarówno w przypadku eventów plenerowych, jak i organizowanych we wnętrzach ciekawe efekty można osiągnąć dzięki wykorzystaniu namiotów stretch. Ich zastosowania są bardzo szerokie. Mogą służyć jako scenografia, jako ekran o nietypowym kształcie oraz oczywiście jako zadaszenie. Doskonałym przykładem możliwości jakie dają, było użycie ich do zainscenizowania wnętrza silnika samolotowego podczas imprezy wmurowania kamienia węgielnego, a wiec pośrodku wielkiego, błotnistego i mało urokliwego terenu. Namiot pozwolił na stworzenie nawet w takim miejscu atrakcyjnej przestrzeni eventowej.

Inny spektakularny przykład to rozstawienie namiotu w wodzie i zorganizowanie spotkania z klientami na dużej, pływającej platformie lub tez postawienie na betonowych balastach grupy namiotów w Muzeum Historii Naturalnej, w towarzystwie imponującej wielkości szkieletu dinozaura. Rozwiązania oferowane przez Ukoo, jedynego w Polsce dystrybutora namiotów stretch RHI, pozwalają na tworzenie dowolnych kształtów i aranżacji, a dzięki swojej modularności umożliwiają projektowanie ciekawych struktur mogących pomieścić od kilkudziesięciu do kilku tysięcy osób.

  • Ukoo-Poland-1
  • Ukoo-Poland-2
  • Ukoo-Poland-3
  • Ukoo-Poland-4
  • Ukoo-Poland-5
  • Ukoo-Poland-6

Simple Image Gallery Extended



Aranżuj przestrzeń światłem, kolorem oraz kształtem

Niedawno jedna z firm graficznych, w której logo wpisany jest pająk, postanowiła wykorzystać możliwość konfiguracji namiotów stretch do zbudowania przestrzeni nawiązującej kształtem do swojego logotypu. – Tak powstał namiot-pająk: logo komunikowane w nieoczywisty sposób i zapadające w pamięci. Co więcej, namiot przyciągał uwagę nie tylko w ciągu dnia, ale także wieczorem dzięki efektownemu i odpowiedniemu oświetlaniu –  wyjaśnia Renata Szostak z Ukoo Poland.

Namioty stretch RHI na życzenie klienta mogą mieć dowolną barwę, można na nich wydrukować pożądaną grafikę lub logo firmy i dzięki temu skutecznie utrwalić markę w oczach odbiorców. Ponieważ ich wewnętrzne dzianinowe poszycie, jak ekran kinowy znakomicie „pracuje” ze światłem można nim wyczarować w namiotach standardowo perłowobiałych, dowolną jednolitą lub zróżnicowaną kolorystykę. A jeśli do tego rozstawimy namiot w taki sposób, aby „wchłonął” rosnące naturalnie drzewa i rośliny, to nie tylko nadamy wewnętrznej scenografii dodatkowy kolor, ale także podkreślimy nasze proekologiczne, jakże modne i oczekiwane nastawienie.

Opr. ŁK