Hotel Windsor

przez Think MICE

Wyzwania związane z organizacją spotkań firmowych

Coraz więcej firm decyduje się na organizację różnego rodzaju wydarzeń wyjazdowych – nie tylko dla kontrahentów, lecz także dla swoich pracowników. Cały proces planowania i przygotowań do tego typu realizacji bywa skomplikowany. Przedstawiciele działów marketingu napotykają wiele przeszkód i zadają sobie liczne pytania: „Czy wszystko zostało dopilnowane?”, „Czy wszyscy będą zadowoleni?”. O czym zatem należy pamiętać, przystępując do organizacji wydarzenia?

Ważne jest miejsce
Niezależnie od tego, czy będzie to integracja pracowników, wyjazdowe szkolenie czy konferencja, miejsce będzie aspektem kluczowym, który zadecyduje o powodzeniu imprezy. Uczestnicy spotkań widzieli już bardzo wiele, dlatego naprawdę trudno ich zaskoczyć. Hotel, który będzie dysponował przestronnymi i komfortowymi salami, wygodnymi pokojami, dobrą kuchnią, to podstawa. Jeśli goście będą się dobrze czuli w wybranym miejscu, to marketerowi również łatwiej będzie osiągnąć cel, w jakim organizuje event. Ponadto warto jest zadbać o to, aby w obiekcie znalazły się dodatkowe atrakcje lub by uczestnicy mieli możliwość zrelaksowania się po ciężkim dniu.

Wszystkie te wymagania spełnia hotel Windsor **** & Conference Center w Jachrance nad Zalewem Zegrzyńskim. To miejsce często wybierane do organizacji wydarzeń o różnym charakterze. Możliwość zakwaterowania ponad 350 osób, 37 stylowych sal bankietowych i konferencyjnych o łącznej powierzchni 4,5 tys. mkw. oraz wyśmienita kuchnia dają bardzo wiele możliwości aranżacyjnych. Urokliwie położony nad samym Zalewem Zegrzyńskim hotel Windsor daje swoim gościom ogromne możliwości. Park linowy, przystań wodna, plaża i 20 ha zielonego terenu pozwalają na organizację niemal nieograniczonej liczby atrakcji i wydarzeń plenerowych.

Ważne są atrakcje
Uczestnicy wydarzenia oczekują zaskoczenia, dobrej zabawy, odskoczni od codziennej pracy w biurze. Często jest to też jedyna okazja do integracji między działami. Przygotowanie zabaw czy gier zespołowych pozwoli wzmocnić efekt szkolenia, zintegrować pracowników, zapewnić im rozrywkę. Takie gry mogą także pokazać nowe oblicze i możliwości wielu osób, wyłonić nowych liderów czy wskazać słabsze ogniwa w zespole – to z kolei bardzo ważne informacje dla menedżerów i zarządu firm. Przekrój możliwości tego, co można zorganizować dla uczestników wydarzenia, jest bardzo duży. Zależy on oczywiście od budżetu, osób, które mają w nim uczestniczyć, pogody, no i, co oczywiste, lokalizacji. Nie każdy obiekt będzie miał zaplecze i miejsce do tego, aby zorganizować np. atrakcje wodne. A to świetna zabawa, dająca dużą dawkę adrenaliny, która z pewnością sprawi, że spotkanie firmowe zapadnie uczestnikom w pamięci na długo.

Takie atrakcje można zorganizować w hotelu Windsor. Posiada on własną przystań nad Zalewem Zegrzyńskim. Oferuje ciekawą formę zabawy w parku linowym oraz możliwość organizacji licznych gier plenerowych. Z tradycyjnych atrakcji zawsze sprawdzają się wspólna biesiada przy ognisku, kręgle i dyskoteka. Oczywiście organizator musi myśleć o wszystkich uczestnikach. Trzeba więc wziąć pod uwagę także osoby, które będą chciały spędzić wolny czas spokojniej lub będą potrzebować relaksu. W tej sytuacji sprawdzi się strefa Fit & Spa.

Ważne jest wsparcie
Organizacja każdego spotkania to układanka złożona z dziesiątek elementów, które muszą ze sobą współgrać. To także skoordynowana praca wielu osób. Coraz trudniej zorganizować ciekawe wydarzenie, które w dodatku ma przynieść wartość biznesową. Dlatego warto pytać i szukać wsparcia u osób z wieloletnim doświadczeniem. Zespół hotelu Windsor chętnie dzieli się wiedzą, sugeruje optymalne rozwiązania na każdym etapie realizacji wydarzenia. Planując spotkanie firmowe, zadbaj o odpowiednie miejsce, w którym pracują profesjonaliści świadomi Twoich obaw i oczekiwań.

Więcej na windsorhotel.pl

Artykuł sponsorowany

  • WINDSOR-1
  • WINDSOR-2
  • WINDSOR-3
  • WINDSOR-4
  • WINDSOR-5
  • WINDSOR-6
  • WINDSOR-7
  • WINDSOR-8
  • WINDSOR-88
  • WINDSOR-9

Simple Image Gallery Extended