Allegro wzmacnia komunikację i kreację

przez Think MICE

Agencja Allegro wzmacnia zespół. Do działu komunikacji dołączyli Tomasz Czuwara – communications manager oraz Tomasz Lewandowski – communications executive, a dział kreacji wesprą Magda Jędrusiak – senior creative i Oleksandr Pogrebniak – senior art director.

Zmiany w logotypie VERVY

przez Think MICE

Logo VERVY, jednej z najbardziej wyrazistych marek w portfolio PKN ORLEN, doczekało się liftingu. Jest teraz prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne. Mimo widocznych zmian w warstwie graficznej zachowany został  jego charakter – logo kojarzy się ze sportem i energią oraz podkreśla wysoką jakość paliw PKN ORLEN.

Accorhotels angażuje startupy

przez Think MICE

Grupa Accorhotels postanowiła nawiązać współpracę ze startupami. Wdrażana strategia ma być odpowiedzią na oczekiwania klientów młodszych generacji, którzy poszukują innowacyjnych rozwiązań hotelowych, opartych w dużej mierze na nowych technologiach.

Top 20 agencji eventowych świata wg Eventex

przez Think MICE

Organizatorzy Eventex Awards przygotowali zestawienie All-Stars Index, czyli listę dwudziestu najlepszych agencji eventowych świata. Powstała ona na podstawie wyników konkursu Eventex w ostatnich czterech latach.