Walk z komunikacją i wsparciem event marketingowym „Dobrej Aukcji”

przez Think MICE

25 kwietnia br. wystartowała „Dobra Aukcja”, w ramach której można wylicytować wyjątkową piłkę z 1977 r. podpisaną przez zawodników grających pod wodzą Jacka Gmocha na igrzyskach w Montrealu (1976) i na mundialu w Argentynie (1978). Inicjatorem akcji jest warszawska Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa. Za przygotowanie i realizację strategii komunikacji akcji oraz wsparcie działań event marketingowych odpowiada Walk.

Off-roadowo z Land Roverem po Polsce

przez Think MICE

Zakończył się 3-tygodniowy road show po Polsce Land Rovera i Range Rovera. The Above & Beyond Tour 2018 odwiedziła poznańskie targi Moto Show, Gdynię, Warszawę, Kraków oraz Katowice. Była to pierwsza edycja tej imprezy w Polsce, za jej organizację odpowiadała agencja Ministry Of Creativity.

VI edycja ORLEN Warsaw Marathon z agencjami MyPlace i endorfina events

przez Think MICE

22 kwietnia br. odbyła się VI edycja ORLEN Warsaw Marathon – największej imprezy biegowej w Polsce, której inicjatorem i pomysłodawcą jest PKN ORLEN. Po raz kolejny kilkanaście tysięcy osób wzięło udział w biegu maratońskim oraz biegu OSHEE 10 km. Po raz pierwszy za kompleksową produkcję tego wydarzenia odpowiadały agencje eventowe MyPlace oraz endorfina events.

Ptak Warsaw Expo i MT Targi Polska SA rozpoczynają współpracę

przez Think MICE

„Poszukiwania nowej lokalizacji dla Targów EuroGastro i Worldhotel, gwarantującej zachowanie wysokiego poziomu imprezy, a jednocześnie stwarzającej perspektywy rozwojowe, zakończyły się sukcesem. Kolejna edycja odbędzie się w dniach 27-29 marca  2019 r. w Ptak Warsaw Expo. Aby przyjąć imprezę tej rangi, niezbędne będą inwestycje w infrastrukturę techniczną obiektu” – poinformowało Ptak Warsaw Expo. 

Inspiracje i networking na Baltic For Events Forum

przez Think MICE

W ubiegłym tygodniu w estońskim Tallinie odbyła się druga edycja Baltic For Events Forum. Impreza przyciągnęła ponad 200 organizatorów, zleceniodawców oraz profesjonalistów związanych z branżą eventową z krajów regionu Morza Bałtyckiego. Poza częścią edukacyjną, uczestnicy chwalili networkingowy charakter tego wydarzenia.

Hotel Renaissance otwarty

przez Think MICE

Naprzeciwko terminalu Lotniska Chopina w Warszawie otwarto pięciogwiazdkowy Renaissance Warsaw Airport Hotel. To pierwszy obiekt marki Renaissance (należącej do Marriott International) w Polsce. Jego właścicielem jest spółka Chopin Airport Development.

ACTE Poland o podróżach służbowych

przez Think MICE

Zainteresowanie podróżami służbowymi na całym świecie stale rośnie. Wzrostu liczby tego typu wyjazdów nie zahamował nawet rozwój nowych technologii, które umożliwiają organizację wirtualnych spotkań.

I Kongres Zaufania przy wsparciu Mea Group

przez Think MICE

Agencja Mea Group była partnerem wspierającym pierwszego w Polsce Kongresu Zaufania, który odbył się w dniach 19-20 kwietnia br. w Warszawie. Inicjatorem oraz pomysłodawcą tego wydarzenia jest Sebastian Kotow, dyrektor generalny Institute of Behavioral Design.