Fot. Materiały prasowe

Nowa osoba w Grupie Arche

przez Think MICE

Marta Pakieła dołączyła do Grupy Arche. W Hotele Arche objęła jedno z kluczowych stanowisk sprzedażowych kierownika rozwoju rynku.

Marta Pakieła posiada 20-letnie doświadczenie w różnych segmentach i obszarach pozyskiwania oraz obsługi klienta branży eventowej i turystycznej. Ostatnie trzy lata pracowała jako key account & new business manager w grupie Zdrojowa Invest&Hotels. Wcześniej realizowała działania eventowe, marketingowe oraz sprzedażowe – w Elite Circle Group na stanowisku event & new business managera oraz w agencji 360 stopni Gto Communications. Jako new business director w agencji magnifiCo odpowiadała za kontakty z nowymi klientami oraz rozwój biznesu. Pracowała także, jako new business manager, w agencjach reklamowych Ambient Infinity, Idea&Media, EP Creative Services i AdMakers. Ponadto była związana z działem marketingu Carlsberg Polska, biurem zarządu Polkomtela oraz działami promocji i reklamy Cinema oraz Machina Press. Teraz będzie odpowiedzialna za centralne rozwijanie sprzedaży usług w każdym z obiektów Grupy Arche. 


Grupa Arche posiada w swoim portfolio osiem hoteli w tym m.in.: Zamek Janów Podlaski, Tobaco w Łodzi i Pałac i Folwark Łochów. Jeszcze w tym roku zostaną otwarte kolejne trzy obiekty tej Grupy – dwa w Warszawie i jeden w Lublinie.

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK