Fot. Materiały prasowe

Agnieszka Pacewicz senior event managerem w El Padre 

przez Think MICE

Agnieszka Pacewicz awansowała na stanowisko senior event managera agencji El Padre. 

Swoją pasję do eventów Agnieszka Pacewicz odkryła już w podczas studiów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, kiedy to prowadziła Koło Naukowe Marketingu „Target”. Następnie z agencją House of Events realizowała akcje promocyjne m.in. dla Zakładów Lotniczych w Dęblinie, PFRON czy Kronen. Z El Padre związana jest od połowy 2016 r. Jako event manager odpowiadała za kontakt z klientami i kompleksową realizację eventów dla firm takich jak GK PKN ORLEN, PKO Bank Polski, Rossmann, BBC, Deloitte czy GK PGE. Wśród największych dotychczasowych wyzwań, ze względu na skalę realizacji i stopień skomplikowania projektu, Agnieszka wymienia współorganizację ORLEN Warsaw Games, organizację Dnia Energetyka, czy Barbórkę Naftową ORLEN Upstream.

Z prawdziwą przyjemnością obserwuję błyskotliwy rozwój Agnieszki, który doprowadził ją do awansu na stanowisko senior event Manager. Wysoko cenię sobie jej zaangażowanie w realizowane projekty, samodzielność, a zarazem umiejętność kooperacji – powiedział Piotr Karasiński, wiceprezes zarządu El Padre.

Awans Agnieszki Pacewicz nie jest jedyną zmianą, jaka w ostanim czasie zaszła w El Padre. W agencji utworzono stanowisko event directora, które objął Jakub Ćwikliński, od kilku lat związany z tą firmą Na jego koncie są m.in. realizacje dla takich klientów jak PKN ORLEN, Polska Grupa Energetyczna  Narodowe, Centrum Kultury. 

El Padre to spółka działająca w obszarze eventów, ambientu i BTL. Klientami El Padre są m.in. firmy: Affidea, Rossmann, Henkel, Somfy, GK PGE, Nationale Nederlanden, Granaria, BBC, NC+, PKM DUDA, Kino Polska, Peugeot Polska, Toyota Motor Poland (Lexus), PESA, Wydawnictwo Burda, PKO BP, GK PKN ORLEN. Spółka jest m.in. członkiem założycielem Klubu Agencji Eventowych przy SAR oraz członkiem stowarzyszenia Event Marketing Institute. 

Źródło: materiały prasowe, oprac. kos