Fot. Materiały prasowe

Jakub Ćwikliński event directorem w El Padre 

przez Think MICE

Jakub Ćwikliński objął nowo utworzone stanowisko event directora agencji El Padre. 

Ćwikliński może pochwalić się ponad 7-letnim doświadczeniem w branży. Swoją karierę rozpoczynał w agencji Rival Group, po czym na początku 2014 r. dołączył do El Padre. W agencji przygotowuje kluczowe wydarzenia i odpowiada za ich produkcję. Na jego koncie są realizacje dla takich klientów jak PKN ORLEN (Dni Chemika 2016 i 2017, ORLEN Warsaw Games 2017), Polska Grupa Energetyczna (ponad 20 realizacji, w tym osiem edycji biegu On The Run), Narodowe Centrum Kultury (projekcja filmu „Miasto 44” na Stadionie Narodowym), Peugeot Polska, Nationale Nederlanden, Granaria, Certina oraz wielu innych. Jakub jest także laureatem Brązowego Spinacza 2016 za projekt „Daj się oświecić”, zrealizowany dla PGE Obrót S.A.

– Awans na stanowisko event directora to wyraz uznania dla osiągnięć Kuby i jego wkładu w rozwój firmy. Wierzymy, że jego bogate doświadczenie w produkcji wydarzeń i we współpracy z klientami pozwoli mu z sukcesem sprawować nadzór realizacyjny nad projektami i współzarządzać działem produkcyjnym agencji – komentuje Sebastian Oprządek, prezes zarządu El Padre. 

– Stabilna pozycja El Padre na rynku eventowym to świadectwo dobrego zarządzania, a kierunek rozwoju firmy oraz atmosfera tu panująca sprawiają, że jest to miejsce, w którym warto zapuścić korzenie – podsumowuje Jakub Ćwikliński.

Nowe stanowisko Jakuba Ćwiklińskiego to nie jedyna zmiana w El Padre. W ostatnim czasie na stanowisko senior event managera awansowała Agnieszka Pacewicz. 

El Padre to spółka działająca w obszarze eventów, ambientu i BTL. Klientami El Padre są m.in. firmy: Affidea, Rossmann, Henkel, Somfy, GK PGE, Nationale Nederlanden, Granaria, BBC, NC+, PKM DUDA, Kino Polska, Peugeot Polska, Toyota Motor Poland (Lexus), PESA, Wydawnictwo Burda, PKO BP, GK PKN ORLEN. Spółka jest m.in. członkiem założycielem Klubu Agencji Eventowych przy SAR oraz członkiem stowarzyszenia Event Marketing Institute. 

Źródło: materiały prasowe, oprac. kos