Fot. Materiały prasowe

Sri Lanka promuje się przy wsparciu Goodfellas Group i Consulting’n more

przez Think MICE

Biuro Promocji Turystyki Sri Lanki nawiązało współpracę z agencjami Goodfellas Group i Consulting’n more. Projekt, który realizuję wspólnie wymienione podmioty ma na celu prezentację oferty turystycznej oraz promocję Sri Lanki jako atrakcyjnego kierunku turystycznego w Europie Środkowo-Wschodniej. W jego ramach prowadzone są działania public relations oraz osobiste spotkania z przedstawicielami branży turystycznej w Warszawie, Krakowie oraz Budapeszcie.

Biuro Promocji Turystyki Sri Lanki to instytucja która odpowiada za marketing i promocję Sri Lanki w kontekście globalnym. Do jej zadań należy prowadzenie kampanii marketingowych skierowanych do środowiska biznesowego oraz konsumentów. Działania Biura mają na celu zwiększenie popularności kraju jako destynacji turystycznej. W związku z rosnącym z roku na rok zainteresowaniem Sri Lanką wśród turystów z Europy Środkowo-Wschodniej (w szczególności z Polski i Węgier) Biuro już po raz drugi organizuje road show dla branży turystycznej (tour operatorów i biur podróży) i mediów.

W ramach road show przewidziano spotkania w trzech najważniejszych miastach Polski i Węgier – Warszawie, Krakowie oraz Budapeszcie, które odbywają się kolejno 14, 15 i 17 maja. Eventy mają stworzyć możliwość osobistego spotkania strony lankijskiej oraz przedstawicieli biur podróży. Organizacja i promocja wydarzeń połączona jest z działaniami PR – dystrybucją materiałów prasowych, zaproszeniem mediów na każdy z eventów, obsługą medialną wydarzenia oraz media relations po nim.

Działania związane z organizacją eventów w Polsce i na Węgrzech realizuje firma Goodfellas Group. Consulting’n more odpowiedzialne jest zaś za wszelkie działania komunikacyjne w ramach projektu prowadzone na rynku polskim. Firmy pozyskały Klienta w ramach konkursu ofert.

Goodfellas Group to agencja eventowo-reklamowa stworzona na bazie skumulowanych doświadczeń firmy eventowej KDK (na rynku od 2004 roku) i reklamowej Goodfellas (od 2010 roku). Agencja realizuje projekty dla dwóch sektorów: publiczny (m.in. Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Zdrowia, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Mazovia) i prywatny (m.in. Credit Agricole, Nestle, LOTTO, Toyota, CEDC).

Consulting’n more funkcjonuje na rynku od 2008 roku. Przez blisko 10 lat działalności zrealizowała projekty dla klientów z branż takich jak: farmacja (Polfarmex S.A.), meblarstwo (Meble Wójcik), IT i technologie (Diebold Nixdorf, APA Group, Logitech), mobile (Wiko, Ingram Micro Poland, EMS), marketing (IMS S.A.), FMCG (CEDC, Nestle), branża deweloperska (Profbud i Mal-bud-1), HORECA (Heritage Hotels Polska, Dwór Kombornia, Z-Hotel Business & SPA), energetyka (Vattenfall), przemysł (Prima Power) oraz dla sektora publicznego, w tym PARP i Komisja Europejska. Od roku 2017 agencja jest partnerem firmy Stor9_.  W roku 2018 dołączyła zaś do Polskiego Związku Pracodawców Konsultingu zrzeszonego w Konfederacji Lewiatan. Właścicielem agencji jest Jakub Zajdel.

Źródło: materiały prasowe, oprac. kos

Leave your comments

Comments

  • No comments found