Fot. Materiały prasowe

Otwarcie nowego hotelu na warszawskim Mokotowie

przez Think MICE

Hampton by Hilton Warsaw Mokotów przygotowuje się do przyjęcia pierwszych gości. Oficjalne otwarcie obiektu nastąpi na przełomie maja i czerwca. Nowy hotel znanej światowej marki zlokalizowany jest w sercu biurowej części Mokotowa i jako pierwszy obiekt w Warszawie sygnowany logiem Hampton zaoferuje usługę Digital Key.

Hampton by Hilton Warsaw Mokotów to piąty hotel Hilton Worldwide w Warszawie i jednocześnie trzeci sygnowany marką Hampton. Zlokalizowany jest przy ulicy Postępu 7, w bezpośrednim sąsiedztwie biur i centrali międzynarodowych korporacji. Od lotniska im. Fryderyka Chopina dzieli go pięć minut jazdy samochodem, a lokalizacja pozwala również na wygodną i szybką komunikację z centrum miasta, dzięki czemu nowy obiekt stanowić ma atrakcyjną propozycję zarówno dla gości podróżujących w celach służbowych, jak i prywatnych.

Powierzchnia całkowita Hampton by Hilton Warsaw Mokotów to blisko 10 tysięcy metrów kwadratowych. Hotel składa się z ośmiu kondygnacji, w tym jednej podziemnej. Dla gości przygotowano 163 pokoje, a na terenie budynku znajdzie się również restauracja, lobby wraz z częścią typu business lounge, bar i snack bar, centrum fitness oraz zewnętrzny taras letni. Na tle innych hoteli Hampton by Hilton Warsaw Mokotów wyróżni unikalny, nowoczesny design, a także bogata oferta biznesowa obejmująca dostępność w pełni wyposażonych sal konferencyjnych. Goście będą mogli skorzystać z 67 miejsc parkingowych, w tym 54 miejsc w podziemiu hotelu, a także ośmiu miejsc dla rowerów.

Do dyspozycji odwiedzających znajdzie się 109 pokoi typu Queen (z podwójnym łóżkiem i wyposażonych w dodatkową rozkładaną sofę), 50 typu Twin (wyposażonych w dwa pojedyncze łóżka o wymiarach 120x190), 2 duże pokoje narożne (każdy o pow. 44 mkw., składające się z sypialni i oddzielnego pokoju dziennego z rozkładanym narożnikiem) oraz dwa pokoje z wszelkimi udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych (każdy o powierzchni 44 mkw.). Co więcej, na w hotelu znalał się 32 pokoje z możliwością połączenia w 16 pokoi rodzinnych (to odpowiedź na potrzeby rodziców z dziećmi). Wszystkie wnętrza hotelu zostały wyposażone w zgodzie ze standardami Hampton by Hilton, jednak będzie je wyróżniał najnowocześniejszy design, a w przypadku największych pokoi – również przestronność. Goście hotelowi będą korzystali z rozwiązania Digital Key, dzięki któremu będą mogli dostać się do pokoju za pomocą swojego telefonu lub smartwatcha.

Wśród udogodnień skierowanych do klientów biznesowych znajdą się m.in. miejsce typu business lounge dedykowane spotkaniom służbowym, bezpłatny, bezprzewodowy internet na terenie całego obiektu, trzy przestronne i nowoczesne sale konferencyjne, a także dostęp do urządzeń takich jak drukarki i fax. Do dyspozycji gości oddane zostaną trzy w pełni wyposażone sale konferencyjne o powierzchni od 23 metrów kwadratowych do 43 metrów kwadratowych. Oprócz całkowitej przestawności najmniejszej z nich, tzw. Boardroom, goście będą mieli również możliwość połączenia sal – uzyskując tym samy przestrzeń 96 metrów kwadratowych, mogącą zmieścić do 90 osób przy teatralnej aranżacji. Przestrzeń konferencyjna zostanie wyposażona zgodnie ze standardami, w tym w projektory oraz ekrany. To, co niewątpliwie wyróżnia ofertę konferencyjną Hampton by Hilton Warsaw Mokotów to fakt, iż sale będą posiadały duże okna, dzięki temu będą jasne, a goście będą mogli cieszyć się naturalnym dziennym światłem. Co więcej, na swoje potrzeby goście będą mogli zaaranżować również przestronne lobby hotelowe.

Restauracyjne menu zostało przygotowane w zgodzie ze standardami międzynarodowymi sieci, ale przy tym nie zabraknie w nim miejscowego kolorytu – w propozycjach goście znajdą inspiracje polską kuchnią, a oferta będzie miała charakter sezonowy. W codziennej ofercie dostępne będą dania dla wegetarian oraz menu dedykowane dzieciom.

Dyrektorem generalnym Hampton by Hilton Warsaw Mokotów został Łukasz Pakuła, a stanowisko dyrektora sprzedaży objęła Anna Dos Santos. Hotel będzie zatrudniał około 35 osób. Personel został przeszkolony zgodnie z międzynarodowymi standardami sieci Hampton by Hilton, realizując założenia tzw. „Hamptonality” (przewidującej, że goście sieci Hampton na całym świecie mogą być pewni najwyższego poziomu obsługi, profesjonalnego, ale również indywidualnego, otwartego i życzliwego podejścia pracowników).

Budowa Hampton by Hilton Warsaw Mokotów rozpoczęła się w październiku 2016 r. i została zakończona w listopadzie 2017 r. Inwestorem jest firma Sun Investment. Za projekt budynku oraz wnętrz odpowiada biuro architektoniczne AGK Architekci AW Sp. z o.o.  Pierwsi goście hotelu będą mogli odwiedzić nowy obiekt już na przełomie maja i czerwca tego roku.

Sieć Hilton Worldwide posiada obecnie 16 hoteli w Polsce. Siedem z nich działa w ramach marki Hampton by Hilton. Wkrótce ta liczba powiększy się o trzy kolejne obiekty. Oprócz hotelu na warszawskim Mokotowie Hampton by Hilton otwarty zostanie w Gdańsku oraz Oświęcimiu.

O Hampton by Hilton
Hampton by Hilton to franczyzowa sieć hotelarska, w skład której wchodzą również Hampton Inn by Hilton, Hampton Inn oraz Suites by Hilton. Hampton by Hilton to obecnie 2 345 hotele i ponad 238 tys. pokoi dostępnych w 21 krajach na całym świecie. 

Źródło: materiały prasowe, oprac. kos

Leave your comments

Comments

  • No comments found