Fot. THINK MICE/Michał Kalarus

Polacy świętowali GMID

przez Think MICE

Polska znalazła się w gronie krajów, w których celebrowany był Global Industry Meetings Day (GMID 2018). Z tej okazji MPI Poland Chapter, SITE Poland oraz Koło Turystyki Biznesowej 2B zorganizowały w warszawskim Sound Garden Hotel networkingowe spotkanie branżowe. 

GMID, który w tym roku obchodzony był 12 kwietnia, przebiegał pod ogólnoświatowym hasłem „Namacalne rezultaty, namacalne oddziaływanie na całym świecie” (Real results, real impact, all around the world). Podczas polskiego spotkania prelekcję na temat najważniejszych trendów 2018 r. wygłosił Krzysztof Celuch (Celuch Consulting). W swoim wystąpieniu zwrócił uwagę m.in. na dużą rolę wzmocnienia zaangażowania osób biorących udział w wydarzeniach, związek przeżywanych przez nich doświadczeń z miejscem do którego podróżują oraz dawanie możliwości poznania danej kultury poprzez wsparcie lokalnych społeczności. Uwypuklił również znaczenie nowych technologii – zarówno na etapie organizacji różnego typu eventów, jak i podczas ich realizacji. Uczestnicy mieli również okazję wysłuchać wystąpienia Andrzeja Szumowskiego (Wyborowa Pernod Ricard) na temat kulisów powstania i oferty Muzeum Polskiej Wódki w Warszawie (które było jednym z partnerów wydarzenia). Obiekt zostanie otwarty jeszcze w tym roku.
Źródło: materiały prasowe, oprac. MK

  • IMG_6669
  • IMG_6675
  • IMG_6679
  • IMG_6875
  • IMG_6886
  • IMG_6893
  • IMG_6910
  • IMG_6975
  • IMG_7010

Simple Image Gallery Extended

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found