Fot. Materiały prasowe

Edukacyjny IMEX

przez Think MICE

Znane są już pierwsze szczegóły dotyczące programu edukacyjnego towarzyszącego tegorocznej edycji targów IMEX we Frankfurcie. Organizatorzy zapowiedzieli, że złoży się na niego ponad 180 sesji i wykładów (zarówno po niemiecku, jak i angielsku), podzielonych na dziesięć głównych bloków tematycznych. 

Poszczególne bloki poświęcone będą m.in. kształceniu umiejętności biznesowych, podnoszeniu własnych zdolności osobistych, zrównoważonemu rozwojowi, nowym technologiom, branżowym trendom, raportom i badaniom czy zagadnieniom marketingowym, w tym sposobom pozwalającym na efektywne wykorzystanie mediów społecznościowych.

Podczas poprzedzającego targi dnia edukacyjnego, tzw. EduMonday (w którym bezpłatnie mogą wziąć udział wszyscy uczestnicy IMEX) mowa będzie m.in. o roli kobiet w przemyśle spotkań (She Means Business) oraz sposobach skutecznej komunikacji (w ramach tzw. Meetology Lab). Osoby zainteresowane będą mogły wziąć udział w szkoleniu managerskim MBA (Master of Business Administration) w ramach PCMA Business School (wymagana wcześniejsza rejestracja), w całodniowych warsztatach na temat strategicznych modeli zarządzania eventami (wymagana wcześniejsza rejestracja) czy mniej formalnym spotkaniu dla młodych talentów, chcących rozwijać swoją karierę w branży spotkań (Rising Talent).  

Z myślą o reprezentantach stowarzyszeń przygotowano całodzienny program (Association Day and Evening), podczas którego zostaną zaprezentowane najważniejsze wyzwania stojące przez tego typu organizacjami na całym świecie oraz innowacyjne rozwiązania przyczyniające się do ich bardziej dynamicznego rozwoju. Z kolei goście korporacyjni będą mogli wziąć udział w dedykowanym tylko dla nich programie Exclusively Corporate. Prowadzone w jego ramach sesje poruszą zagadnienia skupiające się m.in. na kreacji i organizacji eventów przyszłości, inspirujących i zaskakujących zaproszonych gości, wykorzystaniu tzw. efektu WOW, tworzeniu spotkań wirtualnych oraz na właściwym wykorzystywaniu strategii event marketingowych. Dużo uwagi zostanie też poświęcone kwestiom bezpieczeństwa, optymalizacji budżetów i współpracy z agencjami. 

Targi IMEX odbędą się w dniach 15-17 maja we Frankfurcie nad Menem. Przypominamy, że osoby zainteresowane wyjazdem na tę imprezę mogą wziąć udział w programie hosted buyers (warunkiem uczestnictwa jest organizacja wydarzeń poza Polską). Zgłoszenia prosimy wysyłać do 29 marca na adres hosted@thinkmice.pl 

Źródło: materiały prasowe, oprac. MK

 

Leave your comments

Comments

  • No comments found