MUST SEE: znajdziesz tam też prace z kategorii event

przez Think MICE

Prace 101 najlepszych młodych talentów odkrytych podczas przeglądu portfolio See&Say 2017 zostaną zaprezentowane na wystawie „MUST SEE”, której wernisaż odbędzie się w najbliższą niedzielę, 11 lutego o godz. 19 w  Centrum Kreatywności Targowa 56 w Warszawie. Wśród nich znajdą się również prace z kategorii event.

Projekt See&Say realizowany jest przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy (działający przy SAR). Adresowany jest do młodych twórców, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z branżą kreatywną. Co roku mogą oni zgłaszać swoje prace w w kategoriach takich jak: animacja, copywriting, creative technology, event, fotografia, gra, graphic design, ilustracja, instalacja/videoinstalacja, moda, PR, product design, reklama, social media, video.

Do V edycji See&Say zgłosiło się blisko 600 osób, zaproszenia do drugiego etapu otrzymało 150 osób, których wyboru dokonali eksperci-praktycy z każdej kategorii.

Zakwalifikowani wzięli udział w Przeglądzie Portfolio See&Say, który odbył się 18 listopada ub. r. W jego ramach młodzi twórcy mieli możliwość skonsultowania z ekspertami swoich pomysłów, propozycji, itp. Po tym spotkaniu wybrano 101 prac, które można obejrzeć na wystawie MUST SEE. Jej wernisaż odbędzie się 11 lutego o godz. 19 w Centrum Kreatywności Targowa 56 w Warszawie, zaś sama wystawa potrwa do 18 lutego i będzie dostępna dla zwiedzających codziennie (łącznie z weekendami), w godz. 7-19. Wstęp wolny. 

Jak informuje SAR, wyboru osób, które zaproszono najpierw na konsultacje, a potem do udziału w wystawie dokonało „50 najbardziej kompetentnych i najbardziej wymagających kuratorów”.  Prace z kategorii event oceniali Mariusz Nowak, dyrektor generalny Ministry of Creativity, członek zarządu Klubu Agencji Eventowych oraz członek Rady Prgramowej THINK MICE oraz Michał Atlas, managing director agencji Brave.

– W tym roku mieliśmy bardzo dużo zgłoszeń, a z uwagi na wysoki poziom zgłaszanych prac,  przyznam, że kiedy musieliśmy odrzucić kilkaset prac np. w kategorii foto, to w 90 proc. odmawialiśmy z ciężkim sercem. Uważam, że większość z tych osób zasługiwała na rozmowę z ekspertem, ale technicznie nie było to możliwe. Wśród zakwalifikowanych osób zdarzały się perełki, którym wróżę ogromną karierę – powiedział Wojtek Dagiel, pomysłodawca i wieloletni ekspert przeglądu See&Say oraz dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji LVOV.

Jednym z partnerów projektu jest Klub Agencji Eventowych.

kos

Tytuły prac (od lewej): Belly Bean, Bio lamp; Bloodbank, Młoda sztuka w starej cerkwi; Palmiarnia, Raport roczny.

  • Belly-Bean
  • Bio-lamp
  • Bloodbank
  • Moda-sztuka-w-starej-cerkwi
  • Palmiarnia
  • Raport-Roczny

Simple Image Gallery Extended

Leave your comments

Comments

  • No comments found