Fot. Materiały prasowe

SOIT podsumowuje, planuje i wybiera nowe władze

przez Think MICE

Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel podsumowało dwa lata działalności oraz wybrało nowe władze Stowarzyszenia. Dyskutowano także na temat planów na przyszłość.

– To były bardzo pracowite dwa lata, ale większość z naszych założeń zrealizowaliśmy. Byliśmy wyjątkowo zgodnym Zarządem, któremu przyświecał wspólny cel. Dziękuję członkom wszystkim członkom –  Agnieszce Lewandowskiej, Łukaszowi Adamowiczowi, Cezaremu Wilemajtysowi i Krzysztofowi Pobożniakowi za trud i pracę włożone w rozwój Stowarzyszenia oraz za poświęcony mu czas – podsumował kadencję 2016-2017 prezes SOIT Sebastian Słoniewski.

Ostatnie dwa lata działalności dla Stowarzyszenia okresem zmian wewnętrznych, intensywnych aktywności oraz nowych inicjatyw. Wszystkie zmiany były wynikiem przyjętej strategii Stowarzyszenia i miały na celu wzmocnienie pozycji SOIT oraz firm członkowskich jako liderów na rynku podróży motywacyjnych.

Pierwszym krokiem były zmiany w statucie dotyczące kryteriów członkowskich. Została także powołana Komisja Etyki – nowy organ doradczo-arbitrażowy Stowarzyszenia. SOIT odświeżył również swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Zmianie wizerunku towarzyszyło wdrożenie nowego serwisu.

W trakcie dwóch lat działalności SOIT kontynuował realizację flagowych projektów, takich jak Columbus Day czy współorganizacja Meetings Week Poland. Ponadto SOIT zostało partnerem i zaangażowało się w inicjatywę „Dialog Branżowy – Dobry Przetarg”, którego pierwszym efektem jest Biała Księga Komunikacji Marketingowej, czyli zbiór dobrych praktyk i standardów efektywnej współpracy firm z branży komunikacji marketingowej ze zleceniodawcami. SOIT odpowiada za przygotowanie narzędzi i praktycznych wskazówek dla przetargów w kategorii incentive travel.

9 stycznia br. Walne Zgromadzenie Członków SOIT dokonało również wyboru nowych władz na kolejną, dwuletnią kadencję. W Zarządzie Stowarzyszenia pozostali: Sebastian Słoniewski, prezes OBP i Łukasz Adamowicz, wiceprezes Grupy BFC. Do Zarządu dołączyły: Joanna Jabłońska (Managing Director, Activezone), Grażyna Grot-Duziak (Członek Zarządu, Weco Travel) i Agnieszka Słowik (President, Flower Travel). Walne Zgromadzenie Członków wybrało także członków Komisji Etyki i Komisji Rewizyjnej.

Przed nowym Zarządem stoją takie wyzwania, jak m.in. koordynacja Meetings Week Poland oraz obchody Jubileuszu 10-lecia istnienia SOIT w 2019 roku.

– Postaram się uczynić nasze Stowarzyszenie jeszcze silniejszym i bardziej rozpoznawalnym, ale również takim, w którym wszyscy czujemy się na równych zasadach. Dzięki dokonanym wyborom dostaliśmy mandat do kontynuacji wyznaczonej strategii oraz do aktywnej zmiany wizerunku SOIT. Postaramy się położyć większy nacisk na aktywny PR i marketing, uregulować sprawy dotyczące pracy pilotów oraz otworzyć się na część rynku spełniającego nasze kryteria – zapowiedział Sebastian Słoniewski. .

Skład władz SOIT w kadencji 2018-2019
Zarząd 2018-2019
Sebastian Słoniewski – Prezes
Łukasz Adamowicz – Wiceprezes
Joanna Jabłońska – Wiceprezes
Grażyna Grot-Duziak – Członek zarządu
Agnieszka Słowik – Członek zarządu

Komisja Etyki 2018-2019
Agata Gościńska
Andrzej Hulewicz
Agnieszka Lewandowska
Olga Krzemińska-Zasadzka
Sylwia Sadoch
Anna Zowczak
Majka Szura

Komisja Rewizyjna 2018-2019
Krzysztof Pobożniak
Leszek Skibiński
Cezary Wilemajtys

Źródło: materiały prasowe, oprac. kos

Leave your comments

Comments

  • No comments found